تهران - ايرنا - رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال گفت: اعتراض باشگاه استتقلال تهران در باره داوري هشتاد و پنجمين شهرآورد پايتخت بررسي مي شود ولي در نتيجه مسابقه تاثيري ندارد.

«سعيد فتاحي» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص اين اعتراض گفت: باشگاه استقلال در نامه اي كه به سازمان ليگ فوتبال فرستاده است به قضاوت «بيژن حيدري» براي بعضي از صحنه هاي بازي معترض بود و اعتقاد داشت داور بايد با دادن كارت بازيكن پرسپوليس را جريمه مي كرد.
وي گفت: اين اعتراض به داوري توسط كميته داوران فدارسيون فوتبال بررسي خواهد شد و جواب آن به سازمان ليگ ارجاع مي شود. اما بعيد است در نتيجه بازي تاثيري داشته باشد.
باشگاه استقلال در نامه ‌اي اعتراضي به «حيدر بهاروند» رئيس سازمان ليگ فوتبال با اشاره به كارت زرد اشتباه داور به «محسن ربيع‌ خواه» بازيكن پرسپوليس، نوشت: «كمال كاميابي‌نيا» بايد كارت زرد دريافت مي‌كرد تا با دريافت كارت زرد دوم در نيمه دوم از زمين اخراج مي‌ شد.
در دقيقه 34 شهرآورد پايتخت بازيكن قرمز پوش‌ با تكل بلند روي پاي اميد ابراهيمي، هافبك استقلال را سرنگون كرد و بيژن حيدري در اين صحنه نخستين اخطار پرسپوليس و دومين كارت زرد اين ديدار را از جيب خود بيرون آورد و به محسن ربيع خواه نشان داد. در نيمه دوم داور به كاميابي نيا اخطار داد تا خيلي ها به اين نتيجه برسند كه اگر اشتباه داور نبود، كاميابي نيا از زمين اخراج مي شد.
هشتاد و پنجمين شهرآورد پايتخت روز پنجشنبه چهارم آبان ماه با پيروزي يك ير صفر تيم پرسپوليس پايان يافت.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029**
مصاحبه كننده: محمد مهدي موذن**انتشاردهنده:,لي خورسندي