زاهدان - ايرنا - مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه قدس جنوب شرق كشور گفت: دشمن با ماهيت و اسلاميت انقلاب اسلامي مشكل دارد و هميشه در حال سنگ اندازي در مسير پيشرفت ايران سرافراز و عزتمند است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام حسن باراني روز شنبه در جمع پرشور راهپيمايان مراسم 13 آبان ماه روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در زاهدان اظهار داشت: استكبار جهاني به ويژه آمريكا عزت، پيشرفت و قدرت ايران اسلامي را در جهان بر نمي تابند.
وي بيان كرد: وقايع 13 آبان خصومت آمريكا با اسلام و انقلاب اسلامي را به خوبي براي جهانيان نمايان كرد.
وي افزود: 13 آبان فرصتي تاريخ ساز براي انقلاب اسلامي است و به تعبير امام راحل(ره) انقلاب دوم ملت ايران به حساب مي آيد.
وي تصريح كرد: آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي، سربلندي و عزتمندي ملت ايران را نمي توانند ببينند و هميشه در حال دشمني با انقلاب اسلامي هستند.
مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه قدس جنوب شرق كشور گفت: وقايع 13 آبان يادآور بصيرت، آگاهي، فهم، حضور به موقع ملت ايران در صحنه انقلاب اسلامي و بصيرت دانشجويان پيرو خط امام در تسخير لانه جاسوسي آمريكاي جنايتكار بود.
حجت السلام بامري اظهار داشت: آگاهي و فهم دانش آموزان و دانشجويان پيرو خط امام خميني(ره) در 13آبان مثل خورشيد مي درخشد.
وي بيان كرد: دشمني آمريكا در تمام دوران انقلاب اسلامي به وضوح قابل مشاهده است و هر بار با بصيرت و آگاهي مردم تمام نقشه هاي شوم آن خنثي شده است.
وي افزود: 13 آبان فرصتي مناسب براي بازخواني اقدامات آمريكا عليه ملت ايران اسلامي براي نسل جديد است.
وي تصريح كرد: 13 آبان براي ملت سرافراز ايران اسلامي يادآور سه واقعه مهم از جمله تبعيد امام خميني(ره) به تركيه در سال 43، كشتار دانش آموزان بي گناه در سال 57 توسط رژيم وابسته به شاه و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سال 58 توسط دانشجويان است.
مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه قدس جنوب شرق كشور گفت: آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي با يكديگر در تحريم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه برآمده از ملت ايران هستند هم داستان شده اند.
حجت الاسلام باراني اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در كنار ساير نيروهاي مسلح مايه افتخار و عزت ملت ايران اسلامي هستند.
وي بيان كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مجموعه اي از انديشه ديني ملت ايران است.
وي افزود: امنيت و آرامش منطقه مرهون تلاش هاي نيروهاي نظامي، انتظامي و به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است.
وي ادامه داد: سپاه پاسداران اميد مستضعفان و محرومان جهان است و به همين دليل استكبار جهاني با اين ارگان مقدس دشمني مي ورزد.
3213**6081 خبرنگار: اكبر نوري **انتشاردهنده: حيدرسراياني