ایلام - ایرنا - به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استكبار جهانی، شعار مرگ بر امریكا در شهر آبدانان طنین انداز شد.

به گزاش خبرنگار ایرنا، قشرهای مختلف مردم اعم از شهری و روستایی، مرد و زن دانشجو و دانش آموز با همراه داشتن پارچه نوشت هایی در خیابان های اصلی شهر حاضر شده و یوم الله سیزده آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره)، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریكا را گرامی داشتند.
راهپیمایان با حركت بسوی میدان ولیعصر(عج) و سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل، دست خدا بر سر ماست خامنه ای رهبر ماست، مرگ بر آل سعود كافر و در بهار آزادی جای شهدا خالی با حمایت از آرمان های مقدس حضرت امام (ره) و شهیدان سربلند انقلاب اسلامی تنفر خود را از استكبار جهانی اعلام كردند.
فرماندار آبدانان در این راهپیمایی گفت: نگاه تاریخی به عملكرد مسئولان دولت آمریكا این واقعیت را اثبات می كند كه این دولت با حضور و مشاركت مردم در تعیین سرنوشت خویش به شدت مخالف است.
مجید عسگری حضور مردم در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی را سرنوشت ساز و قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه پاسداران یكی از مقتدرترین نهادهای انقلابی است كه پاسداری و حفاظت از دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی در كنار سایر نهادهای حاكمیتی بر عهده ان است.
وی با تقدیر از مشاركت مردم در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان سالروز تبعید امام راحل، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی امریكا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام افزود:خون پاك دانش آموزان شهید سال 56 و تداوم آن توسط شهیدان دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را به یك الگوی سازنده در عرصه عالم تبدیل كرده است.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در 9 بند مبنی در اطاعت از رهبری عزیز نظام، مبارزه پیگیر با امریكا، حمایت از سپاه پاسداران، عدم سازش و مذاكره با آمریكای متجاوز، ادامه اقتصاد مقاومتی قرائت و مورد تایید مردم قرار گرفت.
خبرگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7174/6034