سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان كردستان گفت: در حالی كه آمریكا به بهانه مبارزه با تروریسم به كشورهای دیگر جمله می كند این كشور مهد و زادگاه تروریسم در جهان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی فرزی روز شنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان در شهرستان كامیاران افزود: ملت ایران، سپاه پاسداران و دیگر ملت های مسلمان در جهان با قدرت در برابر سیاست های شوم آمریكا و متهدانش خواهند ایستاد.
وی اضافه كرد: دانش آموزان كشور بیشتر از هر قشری باید از اوضاع جهان و دشمنی، دشمنان نظام با ملت ایران و انقلاب اسلامی كشور آگاه و هشیار باشند.
حجت الاسلام فرزی با اشاره به اینكه هیچ دینی توانایی غلبه و برتری بر دین اسلام را ندارد، تاكید كرد: مسلمانان جهان باید با كمك و همكاری و همفكری همدیگر در راستای رساندن اسلام به جایگاه واقعی آن در جهان تلاش كنند.
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان كردستان واقعه 13 آبان در سال 1357 را سند تاریخی ظلم استكبار جهانی دانست و افزود: دانش آموزان این ملت هر ساله با حضور خود در خیابان ها به جهانیان یادآوری می كنند كه ظلم پایدار نخواهد بود.
در 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریكا را در تهران تسخیر كردند كه به این ترتیب مبارزه ضد آمریكایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا كرد و این روز 'روز ملی مبارزه با استكبار جهانی' نام گذاری شده و هر ساله در این روز دانشجویان و دانش آموزان به همراه اقشار مختلف مردم در تجمع و راهپیمایی این روز شركت می كنند.
كامیاران در 65 كیلومتری جنوب سنندج مركز استان كردستان واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
7349/ 3020