بندرعباس - ايرنا - فرمانده انتظامي بندر خمير از كشف 20 هزار ليتر گازوئيل قاچاق به صورت دپو در يكي از روستاهاي ساحلي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا علي بخشي افزود: در ادامه طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي ، ماموران انتظامي بندرخمير با انجام كار اطلاعاتي دقيق و تلاش شبانه روزي محل دپو سوخت قاچاق را در يكي از روستاهاي ساحلي سطح حوزه شناسايي كردند.
وي بيان داشت: ماموران با تشكيل اكيپي به محل اعزام شدند و در بازرسي از يك چهار ديواري بدون صاحب، 20 هزار ليتر گازوئيل قاچاق كشف و توسط كاميون تانكردار براي سير مراحل قانوني به يگان انتقال دادند.
فرمانده انتظامي بندرخمير با قدرداني از همكاري شهروندان با پليس در شناسايي و كشف جرائم از مردم خواست در صورت اطلاع از دپو و قاچاق كالا و مواد مخدر سريع به مركز فوريت هاي پليسي 110اطلاع دهند.
استان هرمزگان به واسطه همسايگي با 2 استان سيستان و بلوچستان و كرمان به نوعي بستر و محل انباشت مواد مخدر شده است، چرا كه قاچاقچيان براي انتقال مواد مخدر از اين استان ها بايد از مسير خشكي و دريايي هرمزگان عبور كنند.
شهرستان بندرخمير در 70 كيلومتري غرب بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7195/7408
تنظيم كننده: رقيه غلامي زاده ** انتشار دهنده: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com