تهران- ايرنا- مراسم وزن كشي چهار وزن دوم رقابت هاي كشتي فرنگي زير 23 سال جهان (اميدها) بعداز ظهر سه شنبه به وقت لهستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون كشتي، رقابت هاي كشتي فرنگي زير 23 سال جهان از صبح امروز در شهر «بيدگوشچ» لهستان در حال برگزاري است و فردا (چهارشنبه) با مشخص شدن نفرات برتر چهار وزن دوم به پايان مي رسد.
در وزن 59 كيلوگرم ميثم دلخاني در دور نخست با لوييز اورتا سانچز از كوبا كشتي مي گيرد و در صورت غلبه بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده كشتي گيران آلمان و ژاپن مي رود در اين وزن 22 نفر وزن كشي كرده اند.
در وزن 66 كيلوگرم كه 25 نفر حضور دارند، امين كاوياني نژاد در دور اول با مانيش از هند مبارزه مي كند و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور دوم با برنده كشتي گيران قرقيزستان و فرانسه روبه رو مي شود.
در وزن 80 كيلوگرم مهدي ابراهيمي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برهان آكبوداك از تركيه مي رود و در صورت شكست اين حريف در دور بعد با برنده كشتي گيران قزاقستان، بلاروس و كشتي گير مجارستان كشتي مي گيرد. در اين وزن 21 نفر حضور دارند.
در وزن 130 كيلوگرم كه 22 نفر به روي باسكول رفته اند، امين ميرزازاده در دور اول با سينگ مهارس از هند كشتي مي گيرد و در صورت گذر از اين حريف در دور دوم با برنده كشتي گيران قزاقستان و چك مبارزه مي كند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي ** 1528 **1368
خبرنگار: حسن تميمي** انتشار: خيراله شفيعي