اهواز- ايرنا- مديرعامل شركت آبفا اهواز گفت: تمامي واحدهاي عملياتي اين شركت به منظور رسيدگي به معضلات احتمالي حوزه آب و فاضلاب در سطح اين شهرستان مستقر شده و در كمترين زمان به مناطق مختلف اعزام مي شوند.

فردوس كريمي چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خصوص آخرين اقدامات اين شركت براي پيشگيري از قطعي آب و معضلات فاضلاب شهري پس از وقوع پديده ريزگردها و بارندگي هاي اين شهرستان اظهار كرد: اكنون كليه واحدهاي عملياتي آب و فاضلاب اين شركت براي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حالت آماده باش هستند.
وي افزود: شركت آبفا اهواز به شهروندان اين اطمينان را مي دهد كه با تمام ظرفيت هاي خود آمادگي كامل را براي رسيدگي به معضلات احتمالي در حوزه آب و فاضلاب پس از بروز پديده ريزگردها و بارندگي داشته باشد.
مديرعامل شركت آبفا اهواز ادامه داد: همچنين در حال حاضر پست هاي امداد و حوادث در سطح كلانشهر اهواز به صورت كامل در حالت آماده باش به سر مي برند.
وي تصريح كرد: بروز پديده ريزگردها در سال هاي گذشته مشكلاتي را براي اين شهرستان ايجاد كرد كه در سال جاري با برنامه ريزي تمهيدات لازم براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي انديشيده شده است.
كريمي اظهار كرد: روز گذشته نيز بارش نخستين باران پاييزي در اين شهرستان به صورت پراكنده مشاهده شده كه تاكنون در حوزه آب و فاضلاب در مناطق مختلف با معضلي مواجه نشده ايم.
وي ادامه داد: انتظار مي رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشكلي در اين حوزه در سريع ترين زمان به سامانه 122 ثبت گزارشات مردمي تماس برقرار كنند تا بتوانيم تيم هاي عملياتي خود را در كوتاه ترين زمان به محل اعزام كنيم.
با آغاز فصل بارندگي بسياري از مناطق شهرستان اهواز مانند ديگر نقاط استان با معضل آبگرفتگي معابر و سرريز فاضلاب هاي شهري و همچنين قطعي آب و برق مواجه بودند كه به گفته مسئولان استان در سال جاري با رفع بخشي از مشكلات آبرساني و تقويت ترانس هاي برق ديگر شاهد اين مشكلات نخواهيم بود.
7152/6002
خبرنگار: رضا خبازان**انتشار: كبري آقازري