تبریز- ایرنا - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس چند شهرستان برای فردا شنبه 4 آذر ماه تعطیل است.

نادر فكورنیا جمعه شب به ایرنا گفت: در بخش نظركهریزی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
وی گفت: در شهرستان هشترود دوره پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل خواهد بود.
فكورنیا همچنین با اشاره به اینكه در شهرستان ورزقان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی با یك ساعت تاخیر در ساعت 9 شروع بكار خواهند كرد، افزود: در شهرستان چاراویماق مدارس دوره پیش دبستانی شهری و روستایی و استثنائی تعطیل خواهد بود و مدارس مقطع ابتدایی(شهری و روستائی) با یك ساعت تاخیر راس ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند كرد.
وی همچنین گفت: در بخش مهربان از شهرستان سراب مدارس تمامی مقاطع تحصیلی(شهری و روستائی) با یك ساعت تاخیر راس ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند كرد.
به گزارش ایرنا، هواشناسی استان آذربایجان شرقی هوای استان را برای فردا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، ابری، بارش پراكنده برف، مه غلیظ و رقیق، كاهش شدید دما، وزش باد و یخبندان پیش بینی كرده است.
بر اساس این گزارش در زمان حاضر بارش برف كه از شب گذشته این استان را فرا گرفت، در بیشتر نقاط استان قطع شده است اما دمای بیشتر نقاط زیر صفر درجه است .
در زمان حاضر دمای شهر تبریز 6 درجه سانتی گراد زیر صفر است و كمینه دمای استان متعلق به شهرستان ورزقان با 9 درجه سانتی گراد زیر صفر است.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071