بحنورد - ايرنا- فرماندار شهرستان بجنورد با بيان اينكه افزايش قيمت نان توسط كارگروه آرد و نان استان ابلاغ خواهد شد گفت: هيچ كس بدون ابلاغ اين كارگروه حق افزايش قيمت نان را ندارد.

به گزارش ايرنا محمود ثميني روز شنبه در نشست شوراي اداري شهرستان بجنورد اظهار كرد: بحث افزايش نرخ نان بر اساس دستورالعمل از كشور به كارگروه آرد و نان استان اختيار و مجوز داده شده است تا سقف 15درصد با تاييد اين كارگروه مي توانند افزايش قيمت داشته باشند.
وي افزود: اين امر در راستاي حمايت از توليد، صيانت از فعاليت هاي اقتصادي ارتقاي كيفيت نان و واقعي سازي قيمت ها انجام خواهد شد اما هيچ كس بدون ابلاغ كارگروه آرد و نان استان حق تغيير قيمت ها را ندارد.
فرماندار شهرستان بجنورد ضمن گرامي داشت هفته وقف اظهار كرد: اين امر مهم بايد در جامعه نهادينه شود و همچنين وقف و درآمد حاصل از آن بايد جهت داده شود تا مشكلات و چالش هايي كه در جامعه وجود دارد از اين محل برطرف شود.
وي افزود: در برخي موارد قانون براي كمك وجود ندارد و به نوعي دست مسئولان بسته است كه بايد از كمك هاي مردمي و وقف استفاده كنيم و براي رفع مشكل و چالش تلاش كنيم.
وي افزود: هم اكنون بايد مسائل و مشكلات جامعه شناسايي شود و وقف ها و درآمد حاصل از آن نيز بايد با مشاوره و راهنمايي به آن سمت جهت داده شوند.
فرماندار شهرستان بجنورد از دستگاه هاي اداري خواست تا راهنما و مشاور خوبي در اين زمينه باشند و مسايل و مشكلات مربوط به اداره و سازمان خود را اطلاع رساني و وقف را به سمت نياز هاي روز هدايت كنند.
ثميني در بخش ديگري از سخنانش بر حركت در راستاي آمايش سرزمين تاكيد كرد و گفت: كار ها و اقدامات بايد همسان سازي شود و در مسير درست حركت كند.
وي بر رفع مشكل مردم و پاسخگو بودن به آنان تاكيد كرد و افزود: تا زماني كه قانون نشكند در جهت كار راه اندازي مردم تلاش خود را بكار ببريد.
فرماندار شهرستان بجنورد بر رعايت حقوق شهروندي نيز اشاره اي كرد و اظهار كرد: شهروندان بايد از حقوق خود آگاه باشند و همچنين بايد آنان را به اين حقوق آشنا كنيم.
ثميني از كمك مردم و دستگاه هاي اجرايي براي كمك به مردم زلزله زده كرمانشاه نيز تقدير كرد و افزود: مردم آنچنان براي خونگيري به پايگاه انتقال خون مراجعه كردند كه به سرعت نياز ها رفع شد.
3007/ 6042/ خبرنگار : ربابه صانعي ** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي