اهواز- ايرنا- استاندار خوزستان گفت: پيروزي جبهه مقاومت برگ زرين ديگري در كارنامه دلاور مردان اسلام و بخصوص ايران بود كه نتيجه حاصل شده از آن در تاريخ ماندگار شد.

غلامرضا شريعتي روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا در حاشيه در جشن پيروزي جبهه مقاومت و تجمع بسيجيان سپاه وليعصر(عج) خوزستان در مصلي مهديه اهواز اظهار كرد: هفته بسيج و روز پنجم آذرماه مايه مباهات و افتخار تمامي ايرانيان بوده و امام خميني(ره) نيز بسيج را شجره طيبه خواندند كه اين نشان دهنده اهميت جايگاه اين تشكل مردمي نزد بنيانگذار انقلاب بود.
وي افزود: همچنين اين روز بزرگ با روز جشن پيروزي مقاومت مصادف شده و جا دارد از رشادت هاي بزرگمرداني كه در اين عرصه در برابر داعش و تكفيري ها جان خود را نثار كردند ياد كرده و بر ادامه راه آنان تاكيد كنيم.
استاندار خوزستان ادامه داد: خوزستان در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حرم و حريم اهل بيت(ع) بيشترين شهيد را تقديم اسلام و انقلاب كرده و بيشترين فداكاريها را كرد.
وي بيان كرد: اگرچه در اين راه مردان بزرگي جان خود را نثار كردند اما نتيجه اين جان فشاني ها در تاريخ ماندگار شده و همواره ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم زنده نگه داشته مي شود.
شريعتي تصريح كرد: اكنون كربلا و سوريه به بركت خون شهداي مدافع حرم و نيروهاي جبهه مقاومت در امنيت كامل است و اميد است كه روز به روز بر پيروزي هاي مسلمانان بر ظلم و زور افزوده شود.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: كبري آقازري