شيراز-ايرنا- بيمارستان امام مهدي(عج) داريون شيراز 15 تير 96 افتتاح شدكه رئيس اين بيمارستان مي گويد: مشكل اصلي اين واحد درماني اين است كه هنوزپروانه بهره برداري ندارد و به همين دليل پزشكان متخصص هم براي مداواي بيماران مايل به همكاري با ما نيستند.

دكتر عزيزالله زارعي سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: نبود پزشك متخصص نيز موجب مي شود تا نتوانيم بيش از شش ساعت بيماران را پذيرش كنيم و افرادي كه به خدمات بستري بيش از 3 الي 4 روز احتياج دارند بايد به بيمارستان هاي شيراز اعزام شوند.
وي بيان داشت: مشكل دوم قرار گرفتن اين بيمارستان در حاشيه رودخانه فصلي و خشك داريون است چرا كه اگر اين رودخانه در فصل زمستان هنگام بارندگي طغيان كند اين مكان را تخريب خواهد كرد.
رئيس بيمارستان امام مهدي داريون بيان داشت : بنابراين علاج واقعه را بايد قبل از وقوع آن انجام داد و بايد هر چه زودتر اطراف اين بيمارستان را با موانع محكم و غيرقابل نفوذ حصاركشي كرد.
زارعي بيان كرد:بخش هاي فعال اين بيمارستان شامل اورژانس،اتفاقات،آزمايشگاه،راديولوژي،دندانپزشكي و داروخانه است كه به صورت شبانه روزي فعاليت دارد.
وي اظهار كرد:خوشبختانه خدمات اين بيمارستان در بين 15بيمارستاني كه همانند آن در حين افتتاح بوده اند خدمات بهتر و قابل قبول تري را به بيماران منطقه داريون ارايه مي دهد.
زارعي گفت: در بازديد بخشدار مركزي و هيات همراه از اين بيمارستان محلي قول مساعد داده اند تا مشكلات موجود را با نمايندگان مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي و همچنين استانداري فارس در ميان بگذارند و براي رفع هر چه سريعترآنها اقدام لازم را انجام بدهند.
شهر داريون در 36كيلومتري شمال غرب شيراز قرار دارد.
خبرنگار:‌علي مختاري ** انتشار دهنده:‌ غلامرضا مالك زاده
1876