ساري - ايرنا - استاندار مازندران روز يكشنبه با صدور حكمي براي مسئول پيگيري هاي ويژه استانداري ، به وي ماموريت داد تا زمينه راه اندازي دفتر استاندار را در غرب استان فراهم كند.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران ، محمد اسلامي در اين حكم از ' حسن عسگري ' كه سمت مشاور و مسئول پيگيري هاي ويژه استانداري را دارد خواسته است تا نسبت به شناسايي ساختمان مناسب و آماده سازي آن براي راه اندازي دفتر استاندار در غرب مازندران اقدام كند.
در بخشي از اين حكم آمده است : نظر به بُعد مسافت غرب استان و ضرورت شناسايي ، پيگيري و رسيدگي به مشكلات و نيازهاي مردم شريف اين منطقه به موجب اين حكم به جنابعالي مأموريت داده مي شود نسبت به شناسايي ساختمان مناسب و آماده سازي آن براي راه اندازي دفتر استاندار در غرب مازندران اقدام نمائيد.
رامسر ، چالوس ، نوشهر ، عباس آباد ، كلاردشت ، تنكابن و نور شهرستان هاي غربي استان مازندران هستند.
دوري از مركز استان و محروميت از دريافت اعتبارات متوازن استاني همواره از گله مندي هاي مردم و نمايندگان اين منطقه در مجلس شوراي اسلامي بوده است .
استاندار جديد مازندران در هفته نخست استقرار در محل كارش توسعه مازندران را نيازمند وحدت و همدلي دانست و تاكيد كرد كه توسعه متوازن بايد در اين استان محقق شود.
اسلامي كه احتمالا پيش از انتخاب به عنوان استاندار از طريق فضاي رسانه اي و شبكه هاي اجتماعي اطلاعات لازم را از شهرگرائي و منطقه گرائي در مازندران كسب كرده بود ، از اين عامل به عنوان يكي از اهرم هاي بازدارنده توسعه استان ياد كرد و خواستار توجه نخبگان به مازندران يكپارچه شد.
اسلامي هم اكنون با ماموريت دادن به مسئول پيگيري هاي ويژه استانداري براي راه اندازي دفتر استاندار در غرب ، مهم ترين قدم را در يكپارچه نگه داشتن اين استان براي تحقق توسعه متوازن و پايدار برداشته است .
خبرنگار : حسين فلاحتي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
6982/1654