اهواز – ايرنا – تيم بسكتبال رعد پدافند خوزستان در هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر برابر حريف پايتخت نشين خود تن به شكست داد.

به گزارش ايرنا دو تيم رعد پدافند خوزستان و دانشگاه آزاد اهواز روز دوشنبه در چارچوب رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال در اهواز به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان تيم رعد پدافند با نتيجه 69بر 55 مغلوب حريف با تجربه خود شد.
شاگردان غفور كامروا در كوارتر اول بازي به خوبي ظاهر شدند و در حالي كه مي توانستند با اختلاف چندين امتياز از حريف خود پيش افتند اما به تساوي رضايت دادند و اين كوارتر با حساب 18 بر 18 به پايان رسيد.
دركوارتر دوم اين بار نوبت به شاگردان فرزاد كوهيان رسيد كه با دفاع مناسب و توپ گيري هاي متعدد فاصله امتيازات خود را با رعد پدافند بيشتر كردند و با نتيجه 43 بر 31 پيروز اين كوارتر شدند.
بازيكنان رعد پدافند كه روحيه خود را از دست داده بودند در كوارتر سوم بازي دست به بازي انتحاري زدند و همين امر موجب شد تا دانشگاه آزاد بر روي ضد حمله صاحب موقعيت هاي فراواني شود، اين كوارتر با احتساب 60 بر 43 به سود دانشگاه آزاد به پايان رسيد.
دركوارتر چهارم اين ديدار بازيكنان دانشگاه آزاد كه كه نتيجه بازي را براي خود تمام شده مي ديدند به خوبي بازي را كنترل كردند و در پايان با نتيجه 69 بر 55 پيروز اين ديدار پر تنش شدند.
اعتراضات شديد كادر فني و بازيكنان هر دوتيم به تصميمات داوري از مهمترين حواشي اين ديدار به شمار مي رفت به گونه اي كه بازي براي دفعات مكرر متوقف شد.
دركوارتر چهارم اين ديدار بين دورقي و گرامي پور بازيكنان سنتر هر دو تيم درگيري شديدي رخ داد كه اين موضوع از چشم داوران دور نماند و هر دو بازيكن با خطاي فني و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه شدند.
كادر فني تيم رعد پدافند كه به شدت نسبت به عملكرد داوران اعتراض داشت وارد زمين شد و بازيكنان خود را به بهانه اعتراض از زمين خارج كرد كه با راي داوران و مسئول برگزاري اين ديدار مربي و سرمربي تيم رعد پدافند منجر به خطاي فني شده و هر كدام به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه شدند.
تيم رعد پدافند خوزستان در حال حاضر با كسب 10 امتياز از بازي در مكان هشتم جدول رده بندي جاي گرفته است. اين تيم درهفته يازدهم روز پنجشنبه 16 آذرماه ميهمان تيم شهرداري گرگان خواهد بود.
6002 خبرنگار: محمد شاكري **انتشار : كبري آقازري