بندرعباس - ايرنا - فرمانده انتظامي ميناب گفت: مهندس قلابي كه معترف به سرقت بيش از 50 فقره لوازم و اجناس خودرو از مغازه هاي سطح شهرستان ها و مركز استان هرمزگان است، با هوشياري ماموران اين شهرستان دستگير شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ محمد رستمي در تشريح اين خبر افزود: در پي وقوع سرقت هاي متعدد در سطح شهرستان ميناب توسط فردي كه خود را مهندس معرفي مي كرد، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي بيان داشت: بنا به اظهار مالباختگان فردي با خودروي سمند شخصي و پلاك سرقتي به تعويض روغني، لاستيك فروشي و باتري فروشي ها مراجعه و با معرفي خود به عنوان مهندس، اجناس را خريداري و از شاگرد يا كارگر مغازه درخواست مي كرد كه اجناس را داخل صندوق ماشين بگذارد.
فرمانده انتظامي ميناب اظهار كرد: متهم پس از خريد به فروشندگان عنوان مي كرد كه مبلغ را اينترنتي پرداخت مي نمايد و پس از چند لحظه به بهانه قطع اينترنت و برداشت كارت عابر بانك از داخل خودر، از محل متواري مي شد.
رستمي گفت: در تحقيق هاي انجام شده و پايش اطلاعاتي، مشخص شد كه در سطح ساير شهرستان ها و مركز استان هرمزگان نيز چندين فقره سرقت با همين شگرد خاص اتفاق افتاده است.
وي ادامه داد: ماموران با انجام اقدام هاي فني و اطلاعاتي، متهم را در سطح شهرستان ميناب در حالي كه بر روي خودروي شخصي وي يك جفت پلاك سرقتي نصب شده بود، شناسايي و در يك اقدام ضربتي نامبرده را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي ميناب با اشاره به اينكه 2 جفت پلاك سرقتي نيز از داخل خودروي متهم كشف شد، خاطرنشان كرد: متهم در بازجويي هاي اوليه به 50 فقره سرقت معترف شد كه تحقيق از نامبرده جهت كشف ساير سرقت هاي احتمالي ادامه دارد.
شهرستان ميناب در 90 كيلومتري شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان است.
7195/6048
تنظيم كننده: رقيه غلامي زاده **انتشار: خليل تنيده

* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com