اردبیل - ایرنا - یعقوب شاددل خبرنگار ایرنا اردبیل در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان نفر اول بخش گزارش این جشنواره شد.

به گزارش ایرنا ، گزارش 'نفس های گرفته مطبوعات استان اردبیل' در این جشنواره از سوی هیات داوران بعنوان گزارش برتر برگزیده شد.
همچنین در این بخش زهرا رضازاده بعنوان برگزیده دوم از خبرگزاری تسنیم و سجاد ناصرآزاد برگزیده سوم از نشریه آسمان اردبیل انتخاب شدند.
در بخش تیتر جشنواره نیز محمدرضا فرض‌ الهی از خبرگزاری تسنیم مقام سوم را از آن خود كرد و هیات داوران اثری را به عنوان مقام اول و دوم انتخاب نكرد.
هیات داوران این جشنواره در بخش خبر سمیه دادرس از خبرگزاری تسنیم را بعنوان رتبه اول ، علی انوار از خبرگزاری ایسنا را بعنوان رتبه دوم و فرهاد خائف از نشریه اردبیل فردا را بعنوان رتبه سوم برگزیدند.
در بخش یادداشت و سرمقاله نیز حاتم رسولی از نشریه خط هشت رتبه اول ، پریسا فتحی ‌پور از روزنامه همشهری رتبه دوم و مهدی پورجم از نشریه آسمان اردبیل رتبه سوم را كسب كردند و آثار مسعود لاهوت از خبرگزاری فارس و افسون جبارزاده از نشریه آفتاب ساوالان نیز به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش عكس نیز اثر زهرا حدادیان به عنوان مقام سوم معرفی شد. در این بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان مقام اول و دوم معرفی نكرد، ولی آثار علی انوار از خبرگزاری ایسنا ، موسی تقوی نمین از خبرگزاری صدا و سیما و ساجد یعقوبی از خبرگزاری بسیج نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش گزارش خبری تلویزیونی نیز آثار نسیم دانشور عالی ، آذین مجیدزاده و علی اعتباری از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب مقام های اول تا سوم شدند.
به گزارش ایرنا ، شهرام محمدی دبیر هیات داوران سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل در آئین اختتامیه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تجلیل از رسانه ها و خبرنگارانی است كه در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افكار عمومی فعالیت دارند ضمن اینكه در این آئین به صورت ویژه از رحیم نوعی اقدام سردار هشت سال دفاع مقدس و از سرداران مدافع حرم نیز تجلیل می شود.
وی افزود: سردار نوعی‌اقدم رسانه زنده و پویایی است كه در جنگ با داعش پیام مقاومت را در جهان اسلام طنین انداز كرد.
محمدی با بیان اینكه حدود یك هزار اثر در بخش ‌های مختلف رادیوتلویزیونی ، مطبوعات و خبرگزاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، گفت: در مرحله اول 759 اثر برای داوری انتخاب شد و در بین آثار ارسال شده بخش های یادداشت ، سرمقاله و گزارش در حد عالی بودند.
وی اضافه كرد: این توانمندی در شورای بسیج رسانه استان ایجاد شده تا این جشنواره را از سال آینده به صورت منطقه‌ ای برگزار كند و تلاش می شود اتحادیه رسانه‌ های قفقاز در استان اردبیل راه‌ اندازی شود.
در این جشنواره همچنین از خانواده مدافعان حرم و سردار نوعی اقدام نیز تجلیل شد.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016