كرمان - ايرنا - مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني كرمان گفت: آتش سوزي عصر امروز (پنجشنبه) در دانشگاه شهيد باهنر كرمان دقايقي پيش با تلاش آتش نشانان اين سازمان اطفا شد.

علي عسكري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آتش سوزي در دانشگاه باهنر خسارت جاني نداشت و ماموران آتش نشاني هم اكنون در حال برآورد علت حادثه و ميزان خسارت هستند.
وي اظهار كرد: فردي ساعت 15 و 30 دقيقه عصر امروز با سامانه 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهر كرمان تماس گرفت و از آتش سوزي انبار پشم شيشه در دانشگاه شهيد باهنر كرمان خبر داد.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني كرمان ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام اين آتش سوزي، 2 خودرو اطفاي حريق از 2 ايستگاه آتش نشاني به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و آتش اطفا و از سرايت آن به ديگر نقاط جلوگيري شد.
وي گفت: علت اين حريق در دست بررسي است.
** اطفاي حريق يك خودرو در محور هفت باغ علوي كرمان
وي همچنين از اطفاء حريق يك دستگاه خودرو سواري در محور هفت باغ علوي در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: بلافاصله 2 دستگاه خودرو اطفاء حريق و امداد نجات از 2 ايستگاه آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند و آتش را مهار و اطفا كردند.
عسكري با بيان اينكه آتش نشانان طي تماس تلفني ساعت 13 و 45 دقيقه امروز با سامانه 125 اين سازمان از آتش سوزي اين خودرو مطلع شدند افزود: اين حادثه نيز تلفات جاني نداشته است.
اين خودرو در محور هفت باغ علوي بعد از برخورد با گاردريل دچار حريق گسترده شده بود كه به سرعت بوسيله پرسنل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني در محل اطفا شد.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني زير مجموعه شهرداري كرمان است و به عنوان متولي وظيفه اطفاي حريف و عمليات امداد و نجات درون اين شهر را بر عهده دارد.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كرمان داراي 10 ايستگاه آتش نشاني در شهر كرمان است.
خبرنگار: حامد سالاري ** انتشار دهنده: نجمه حسني*
7420/3029