يزد - ايرنا - رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان مهريز گفت: در اثر واژگوني يك دستگاه پژو سواري حامل شهروندان خارجي در 24 ساعت گذشته در جاده مهريز به انار ، 10 نفر زخمي شدند كه توسط نجاتگران اين جمعيت به بيمارستان فاطمه الزهرا (س) مهريز اعزام شدند.

محسن زارعيان پنجشبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بدون اشاره به زمان وقوع اين حادثه افزود: نيروهاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر مستقر در پايگاه بين راهي زين الدين به محل اعزام و نسبت به انتقال زخمي ها با چند دستگاه آمبولانس به بيمارستان اقدام كردند.
وي ادامه داد: اين حادثه در كيلومتر 80 جاده مهريز به شهر انار در استان كرمان در حوالي قلعه شمش در حوزه استحفاظي شهرستان مهريز رخ داد.
اين مسوول بيان كرد: علت واژگوني خودرو توسط كارشناسان پليس راه در دست بررسي است.
به گفته زارعيان نجاتگران هلال احمر مستقر در پايگاه زين الدين به صورت شبانه روزي نسبت به ارائه خدمات و انجام ماموريت هاي محوله با جديت فعاليت مي كنند.
وي در خصوص آمار فعاليت نجاتگران هلال احمر مهريز و رسيدگي به مصدومان حوادث رانندگي در مسير اصلي به ضرورت بررسي دقيق آن اشاره كرد كه متعاقبا اعلام مي شود.
جابجايي و انتقال غيرقانوني اتباع بيگانه خصوصا افغان ها بدون كارت تردد و مجوز در سال هاي اخير در جاده مهريز به كرمان موجب نارضايتي مردم و مسوولان اين شهرستان شده است.
پايگاه زين الدين هلال احمر مهريز در 35 كيلومتري شهر مهريز به انار قرار دارد.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلي اشكورجيري