زاهدان- ايرنا- فرماندار ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: با اجراي طرح ساماندهي معتادان، 31 معتاد در سه روز گذشته در اين شهرستان شناسايي و جمع آوري شدند.

نبي بخش داودي روز دوشنبه در حاشيه نشست شوراي فرعي مواد مخدر به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: مبارزه با گسترش مواد مخدر نيازمند عزم جدي است و بايد با برگزاري نشست هاي مختلف با هدف بررسي آسيب هاي مواد مخدر راهكار لازم به منظور پيشگيري و مقابله با آن ارائه شود.
وي تاكيد كرد: پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر اگر با كمك و همكاري مردم انجام شود به طورقطع اثرات مثبت بيشتري به همراه خواهد داشت.
وي افزود: مسئولان نهادهاي فرهنگي ايرانشهر بايد با جديت نسبت به اطلاع رساني و آگاه سازي مردم از آسيب هاي سوء مصرف مواد مخدر به ويژه مواد مخدر صنعتي در مدارس، دانشگاه‌ ها و خانواده ‌ها اقدام كنند.
فرماندار ايرانشهر با بيان اينكه ساماندهي معتادان مي تواند بسياري از جرايم را كاهش دهد گفت: جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر در اين شهرستان در حال انجام است.
وي اظهار داشت: دستگيري خرده فروشان مواد مخدر و آموزش شهروندان از آثار سوء مصرف مواد مخدر به صورت جدي در دستور كار قرار دارد و از اقشار مختلف مردم درخواست داريم در اين زمينه همكاري همه جانبه داشته باشند.
به گزارش ايرنا ايرانشهر در 340 كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادي **انتشاردهنده: محدثه حيدري گرجي
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامي «اخبار ايرنا سيستان و بلوچستان» دنبال كنيد. @irnazahedan