تهران- ايرنا- رئيس پليس امنيت اخلاقي تهران بزرگ گفت: 230 نفر دختر و پسر در2 پارتي شب گذشته در لواسان و فرمانيه دستگير شدند. س

به گزارش ايرنا به نقل از پليس پايتخت، سرهنگ ذوالفقار برفر اظهار كرد: شب گذشته در 2 عمليات جداگانه ماموران اين پليس 230 دختر و پسر را دستگير كردند.
وي در ادامه به جزئيات اين دو عمليات دستگيري پرداخت و افزود: در باغي در لواسان تعداد 140 نفر دستگير شدند كه به صورت مختلط در حال پايكوبي و مصرف مشروبات الكلي بودند كه علاوه بر دستگيري محل مذكور نيز پلمپ شد.
رئيس پليس امنيت پايتخت ادامه داد: همچنين در خانه اي در فرمانيه نيز پس از وصل خبر و هماهنگي هاي قضايي ماموران وارد خانه شدند كه تعداد 90 نفر دستگير شدند.
به گفته وي، نفرات با به اشتراك گذاشتن تصاوير خود به صورت زنده در فضاي مجازي ( اينستاگرام) ديگران را به شركت در محل دعوت مي كردند.
سرهنگ برفر خاطرنشان كرد: خواننده هاي اين 2 پارتي نيز دستگير و به همراه ابزار خود به پليس امنيت اخلاقي منتقل شدند.
به گفته وي، مقاديري مشروبات الكلي و مواد روان گردان نيز در اين 2 محل كشف شد.
رئيس پليس امنيت پايتخت به خانواده ها توصيه كرد مراقب فرزندان خود باشند و عواقب شرعي و قانوني حضور در اين مكان ها را گوشزد كنند چرا كه زمينه ساز انحرافات بسيار و ارتكاب جرائم مختلف مي شود.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
تنظيم كننده: سيد جواد آل داود انتشاردهند:موسي فعاليان
تهرام/7243/ 1539