اهواز - ايرنا - حساسيت ديدار امروز 2 تيم فولاد خوزستان و پرسپوليس تهران در اهواز بازار سياه بليط جايگاه تماشاگران را داغ كرد.

به گزارش ايرنا با وجود اين كه قيمت قانوني بليط اين بازي 50 هزار ريال بود اما برخي از تماشاگران بليط اين ديدار را به قيمت 15 تا 25 هزار ريال تهيه كرده بودند.
با اين وجود توجه به عملكرد درخشان تيم فولاد در هفته‌هاي اخير، استقبال بي‌نظير تماشاگران خوزستاني از مهمترين نكات جالب حاشيه اي اين ديدار بود به گونه اي كه بيش از 30 هزار تماشاگر از اين بازي ديدن كردند.
تماشاگران هر دو تيم پيش از ورود بازيكنان به درون زمين، با سر دادن شعار از بازيكنان خود حمايت كردند كه اين موضوع به جذابيت بازي اضافه مي كرد.
هر چند با گذشت 15 هفته از رقابتهاي ليگ برتر اما باز هم شاهد صندلي هاي كثيف ورزشگاه غدير اهواز در اين بازي بوديم.
با توجه به برنامه از پيش تعيين شده از سوي هيات فوتبال خوزستان، تماشاگران تيم پرسپوليس كه تنها 10 درصد از جايگاه غدير را به خود اختصاص داده بودند در ضلع شرقي مستقر شدند.
حضور بيش از حد هواداران 2 تيم پرسپوليس و فولاد خوزستان موجب شد كه مسيرهاي ورودي به ورزشگاه با ترافيك رو به رو شود.
ظاهرا خرابي اسكوربورد ورزشگاه غدير اهواز به حاشيه ثابت بازي در ورزشگا غدير تبديل شده چرا كه اين تابلو از هفته دهم مسابقات به بعد ديگر روشن نشد و در اين بازي نيز همچنان خراب بود.
گادوين منشا در دقيقه 14 بازي از سانتر خوب محسن مسلمان به خوبي بهره برد و با ضربه سر دروازه فولاد را باز كرد تا بخش قرمز ورزشگاه غرق در شادي شود.
فرشاد جانفزا بازيكن تيم فولاد خوزستان در دقيقه 16 بازي صاحب يك موقعيت خوب گلزني شد كه با يك قيچي برگردان ديرك دروازه پرسپوليسي ها را به لرزه درآورد.
تماشاگران متعصب فولاد در اواسط نيمه دوم با سر دادن شعار عليه داور بازي، اعتراض خود را نسبت به قضاوت اين ديدار اعلام كردند.
در دقيقه 90، رحيم زهيوي مهاجم زهردار فولادي ها با يك شوت استثنايي از درون محوطه جريمه دروازه بيرانوند را باز كرد و كار را به تساوي كشاند.
در اين ديدار حامد لك از تيم فولاد و محمد انصاري و سيد جلال حسيني از تيم پرسپوليس از داور بازي كارت زرد دريافت كردند.
درگيري لفظي بين هواداران 2 تيم از دقيقه 65 به بعد بازي موجب شد كه ماموران يگان ويژه در بين محل استقرار تماشاگران دو تيم قرار گيرند تا مانع از درگيري فيزيكي آن ها شوند.
در پايان بازي هواداران تيم فولاد خوزستان در حركتي ناشايست به سوي هواداران پرسپوليسي سنگ و بطري آب پرتاب كردند كه اين موضوع از چشمان ناظران بازي پنهان نماند ، حركتي كه احتمال جريمه فولاد از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را به وجود مي آورد.
تيم فولاد خوزستان روز يكشنبه در هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر برابر تيم صدرنشين مسابقات متوقف شد تا همچنان از شانس بالايي براي كسب سهميه آسيايي برخوردار باشد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاكري**انتشار : كبري آقازري