اهواز- ايرنا- روستاهاي سنيجه و حميدانيه شهرستان باوي از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتي بهره مند شدند.

صادق باوي مدير امور آبفار شهرستان باوي عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين خصوص اظهار كرد: آب شرب اهالي روستاهاي حميدانيه و سنيجه از محل تاسيسات سيد حسن تامين شد.
وي بيان كرد: پروژه آبرساني به روستاهاي فاقد آب شرب بخش مركزي شهرستان باوي در 2 فاز طراحي شده كه در فاز اول روستاهاي حميدانيه و سنيجه از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتي بهره مند شدند.
مدير امور آبفار شهرستان باوي با اشاره به عمليات انجام شده در فاز اول اين پروژه آبرساني گفت: كارگزاري پنج هزار و يكصد متر شبكه توزيع و هشت هزار و 300 متر خط انتقال از تاسيسات سيد حسن ،عمليات انجام شده براي تامين آب شرب اين روستاها بوده است.
وي با اشاره به تامين آب شرب ساير روستاهاي بخش مركزي اين شهرستان گفت: هفت روستاي كائديه، كهيش، گارگه، بحير عليا، بحير سفلي، ام السراجينه و بيت مطيلب با جمعيتي بالغ بر يك هزار و يكصد نفر در فاز دوم اين پروژه از آب شرب پايدار و بهداشتي بهره مند مي شوند.
باوي ادامه داد: شبكه توزيع اين روستاها كارگزاري شده و در صورت تامين لوله هاي مورد نياز براي كارگزاري خط انتقال، تا پايان سال آب در مدار قرار خواهد گرفت.
وي لوله هاي مورد نياز براي كارگزاري خط انتقال آب شرب اين هفت روستا را بيش از 11 كيلومتر اعلام كرد.
روستاي حميدانيه 62 خانوار با جمعيتي بالغ بر 262 نفر و روستاي سنيجه 88 خانوار با جمعيتي بالغ بر 343 نفر را تحت پوشش دارند كه تا پيش از اين عمليات از طريق تانكر سيار آبرساني مي شدند.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضا خبازان** انتشار: محسن بهاروند