اهواز - ايرنا - سرمربي تيم فوتسال ملي حفاري گفت: هر چند در پايان ليگ عنوان مناسبي كسب كرديم اما در كل استحقاق قرار گرفتن در جايگاه بهتري از جدول رده بندي را داشتيم.

كياوش علاسوند روز چهارشنبه پس از پيروزي 7 بر 3 تيمش مقابل گيتي پسند در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين بازي دو نيمه متفاوت داشت اما در كل بسيار خوشحالم كه ليگ را با پيروزي به پايان رسانديم.
وي با اشاره به اينكه حريف در نيمه نخست بازي بسيار خوب ظاهر شد و ما خوش شانس بوديم كه گل نخورديم افزود: اما در نيمه دوم از امتياز هوادارنمان به خوبي استفاده كرديم و بازي ضعيفمان در نيمه نخست را جبران كرديم.
وي با اشاره به اينكه در نيمه دوم از هر لحاظ برتر از حريف بوديم و بايد بگويم كه آنها توان مقابله با ما را نداشتند ، گفت: حضور پرشور تماشاگران در اين بازي به ما تلنگري زد تا در نيمه دوم بازي هميشگي خود را به نمايش بگذاريم و با كسب پيروزي دل هواداران را شاد كنيم.
علاسوند در پاسخ به اين پرسش كه آيا از عملكرد تيمش در مسابقات اين فصل رضايت داشته است افزود: كادر فني و بازيكنان و عوامل پشت صحنه، تمام تلاش خود را در اين رقابت ها انجام دادند و هيچ گونه كم كاري نكردند هر چند در بعضي از بازي ها مي توانستيم نتايج بهتري كسب كنيم.
وي عنوان كرد: به طور قطع با توجه به بازيكناني كه داشتيم به شخصه انتظار عملكرد بهتري از تيمم را داشتم و مي توانستيم در بين سه تيم اول قرار بگيريم اما متاسفانه ابزار لازم را در اختيار نداشتيم.
سرمربي تيم فوتسال ملي حفاري با اشاره به اينكه در طول فصل به دليل نداشتن سالن بازي بسيار اذيت شديم افزود: شرايط ما در اين فصل به گونه اي بود كه به خاطر نبود سالن، دو بازي خود را در سالن توسعه نيشكر خوزستان بازي كرديم كه جا دارد از مسئولان اين شركت تشكر كنم.
وي همچنين گفت:كادر فني و بازيكنان تاكنون هيچ مبلغي دريافت نكرده اند اما همه مي دانند ملي حفاري خوش حساب است.
علاسوند افزود: ملي حفاري در طول فصل تيم بسيار تنهايي بود و فقط از جانب مسئولان حفاري حمايت مي شد در حالي كه تيم هاي استان هاي ديگر به خوبي حمايت مي شوند. به طور قطع اگر به دنبال آن هستيم كه تيمي از استان در رقابت هاي ليگ نتيجه خوبي كسب كند بايد تمامي ارگان ها پشت آن تيم باشند.

حسين شمس سرمربي تيم گيتي پسند نيز گفت: با توجه به اينكه عنوان سومي تيم ما در اين فصل قطعي شده بود بازيكنانم از انگيزه بالايي برخوردار نبودند و اين امر در نتيجه نگرفتن امروز ما اثرگذار بود.
وي افزود: بازيكنان ما در طول فصل نشان دادند كه از توانايي خوبي برخوردارند و شايستگي نتايج بهتر را داشتند اما در بعضي از مسابقات نتوانستيم در جمع آوري امتيازات به خوبي عمل كنيم.
شمس با اشاره به اينكه از نتيجه بدست آمده اصلا راضي نيستم و معتقدم بازيكنانم دستورات كادر فني را به خوبي در زمين پياده نكردند گفت:هر چند پيش از اين ديدار، عنوان سومي ما در جدول قطعي شده بود اما بايد بازي بهتري انجام مي داديم.
وي در خصوص حريف خود تيم ملي حفاري اظهاركرد: آنها تيم بسيار خوب و منظمي هستند كه با داشتن چندين بازيكن ملي پوش در نيمه دوم ما را اذيت كردند. هر تيم كه از موقعيت هاي خود به نحو بهتري استفاده كند پيروز ميدان مي شود.
ديدار بين دو تيم ملي حفاري و گيتي پسند از هفته بيست و ششم رقابت هاي ليگ برتر با نتيجه 7 بر 3 به سود ملي حفاري به پايان رسيد. نماينده خوزستان در پايان رقابت هاي ليگ برتر عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاكري ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي