زنجان - ايرنا - امام جمعه موقت تهران، گفت: نيروي انتظامي با تن داشتن لباس جهاد، همواره براي از بين بردن دشمنان خدا و ريشه كن كردن ناامني و شرارت تلاش وافر مي كند.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه خبري پليس زنجان، حجت الاسلام كاظم صديقي ظهر چهارشنبه در جمع كاركنان نيروي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه نيروي انتظامي از تمام امتحانات سربلند بيرون آمده است، افزود: امروز كاركنان اين نيرو به عنوان سربازان امام زمان (عج) هستند.
وي با تاكيد براينكه كاركنان نيروي انتظامي حافظان امنيت، نگهبانان مرزهاي قانون و سنگرنشينان آرامش جامعه هستند، اظهار كرد: نيروي انتظامي هميشه در سنگر جهاد هستند و جهاد در اين نيرو هيچ وقت تعطيلي ندارد و خدمت در اين نيرو همواره بايد براي خداوند منان باشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اينكه عمود خيمه امنيت، ولايت است كه هميشه فتنه ها را خاموش مي كند و ستون عزت است، گفت: ناجا امين مردم است و بي خوابي در راستاي آرامش مردم، جهاد است و نيروي انتظامي نيز در خط مقدم ايثار بوده و نيرويي آبرومند است.
مشاور عالي قوه قضائيه با بيان اينكه جهاد دري از درهاي بهشت است، تصريح كرد: خداوند اين در را براي اولياي خاص قرار داده است و جهاد به انسان درجه اي مي دهد كه با هيچ كار ديگري حاصل نمي شود.
آيت الله صديقي به جنبه هاي مختلف جهاد از قبيل جهاد نظامي، اقتصادي، فرهنگي، جهاد اصغر و جهاد اكبر اشاره كرد و بيان داشت: زندگي سراسر جبهه و آزمون است.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه نماز وسيله طهارت جان و شستشوي گناهان و سيستم ارتباطي با خداوند سبحان است، گفت: شما هميشه لباس جهاد بر تن داريد و براي از بين بردن دشمنان خدا تلاش مي كنيد.
آيت الله صديقي با اشاره به توطئه دشمنان در ناآرامي هاي اخير اظهار داشت: ما با داشتن دشمنان خطرناكي چون 'استكبار، صهيونيسم غاصب آدم كش، وهابي جاهل و متعصب و منافقان كوردل' هميشه بايد بيدار، هوشيار و آماده باشيم و چهره نفاق را به مردم افشا كنيم.
امام جمعه موقت تهران با تقدير از تلاش هاي نيروي انتظامي گفت: سردار 'اشتري' فرمانده ناجا و تمامي فرماندهان انتظامي استانها، عنصري ارزشي، حسيني، هياتي، ولايي، انقلابي، غيرتي و ساعي هستند.
فرمانده انتظامي استان زنجان نيز با اشاره به اينكه كاركنان نيروي انتظامي سرباز ولايت هستند گفت: توطئه و فتنه دشمنان از آغاز نهضت امام خميني (ره) شروع شده، ادامه داشته و تازمان ظهور امام زمان (عج) نيز ادامه خواهد داشت.
سردار علي آزادي به نا آرامي هاي اخير كشور اشاره كرد و افزود: استكبار و دشمنان قسم خورده ايران اسلامي با سو استفاده از مطالبات اقتصادي به حق مردم سعي كردند به نظام جمهوري اسلامي ضربه بزنند.
وي با بيان اينكه استكبار و صهيونسيم از ناآرامي هاي اخير اظهار خوشحالي نموده و تصور مي كردند انقلاب اسلامي شكست مي خورد در حاليكه انقلاب اسلامي ايران با هدايت هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي ) و حضور مردم هميشه در صحنه و نيروهاي مسلح و امنيتي، شكست ناپذير است.
فرمانده نيروي انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه تا زمانيكه همبستگي مردم وجود دارد دشمنان به جايي نخواهند رسيد گفت: نيروي انتظامي با ولايتمداري در كنار مردم و با تبعيت از فرمانده معظم كل قوا و توسل به ائمه اطهار (ع) با اخلاق و خويشتنداري، توطئه دشمنان را خنثي كردند.
سردار آزادي با بيان اينكه نيروي انتظامي سرباز ولايت بوده و ولايتي خواهد ماند تصريح كرد: كاركنان نيروي انتظامي تا آخرين قطره خون خود جانثار ولي فقيه و مردم عزيز ايران اسلامي بوده و اجازه دست درازي به دشمنان را نخواهد داد.
سردار آزادي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي سرباز و خدمتگزار مردم است گفت : استان زنجان از امنيت خوبي برخوردار است و مجموعه انتظامي استان هدفي جز خدمت به مردم، آن هم خدمتي توام با اقتدار و محبت، ندارد.
وي افزود: استان زنجان از كمترين جرايم برخوردار بوده و فقط كمتر از نيم درصد جرايم كل كشور را به خود اختصاص داده كه نشان دهنده شور و شعور حسيني مردم استان است.
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه در وقوع اكثر جرايم بين رده 28 و 29 كشور هستيم تصريح كرد : اين امنيت مطلوب استان، حاصل تعامل خوب مردم و مسئولان، هدايت ائمه جمعه و جماعات و تلاش كاركنان انتظامي استان است.
سردار آزادي به كاهش تلفات جاده اي استان زنجان اشاره كرد و گفت: ميزان تلفات جاده اي در 9 ماه امسال در مقايسه با مدت مشابه پارسال 9 درصد كاهش نشان مي دهد.
6084/6085
دريافت كننده: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي