شهركرد- ايرنا-' اسدالله عزيزيان فارساني ' رئيس شوراي شهر فارسان روز شنبه با كسب تمامي آرا به عنوان رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام چهارمحال و بختياري انتخاب شد.

به گزارش ايرنا، در مجمع انتخاب رئيس هيات بدنسازي و پرورش اندام چهارمحال و بختياري كه با حضور رئيس فدراسيون در سالن اجتماعات اداره كل ورزش و جوانان برگزار شد، عزيزيان با كسب هر 17 راي ماخوذه اعضا مجمع، توانست براي يك دوره چهار ساله ديگر رئيس اين هيات شود.
رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام جمهوري اسلامي ايران گفت: چهارمحال و بختياري به دليل شرايط آب و هوايي يكي از استان هاي مستعد در اين رشته مي تواند باشد.
ناصر پور علي فر در اين مجمع افزود: هيات هاي استاني موظفند با ادارات كل ورزش و جوانان همكاري لازم را داشته باشند و در صورت نارضايتي ادارات از محقق نشدن سياست هاي وزارت ورزش و جوانان، روساي هيات ها احتمال دارد تغيير كنند.
مديركل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري نيز گفت: رشته بدنسازي و پرورش اندام يكي از رشته هاي ورزشي جذاب در بين جوانان است.
حميد كريمي افزود:سياست وزارت ورزش و جوانان توسعه رشته ها در همه نقاط كشور است و از اين رو اين سياست در چهارمحال و بختياري نيز دنبال مي شود و بايد رشته هاي ورزشي به توسعه متوازن و شاخص مند توجه كنند.
به گفته وي،توجه به توزيع هدفمند و نگاه علمي به ورزش، جذب اسپانسر و حامي مالي،حضور در مسابقات ليگ به عنوان موتور محرك ورزش و اخذ ميزباني مسابقات از سوي رئيس و اعضا هيات بدنسازي و پرورش اندام بايد به عنوان سياست هاي اصلي ورزش دنبال شود.
كريمي با بيان اينكه با كسي عقد اخوت و برادري نبسته است تاكيد كرد:هر هياتي نتواند سياست هاي وزارت ورزش و جوانان را دنبال كند بايد پاسخگو باشد.
به گزارش ايرنا، هم اكنون نزديك به 90 باشگاه بدنسازي و پرورش اندام در چهارمحال و بختياري فعال است.
برخي از ورزشكاران پرورش اندام و بدنسازي در ماده هاي مختلف حايز رتبه هاي كشوري و بين المللي شده اند.
شهرستان فارسان در 30كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري قرار دارد و نزديك به يكصد هزار نفر جمعيت دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئيسي
2097