اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي اروميه گفت: سه كيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه در اين شهرستان كشف و تعداد چهار نفر متهم نيز در اين زمينه دستگير شدند.

سرهنگ حسين صمدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با تاكيد بر مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و باندهاي وارد كننده مواد مخدر، افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با خبر شدند كه يك محموله مواد مخدر توسط يك دستگاه سواري پژو 405 از شهرهاي جنوب استان به سمت اروميه در حال حركت است و موضوع در دستور كار قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس و تحقيقات لازم موفق شدند تا خودروي مورد نظر را شناسايي كرده و در يك عمليات غافلگيرانه در محور مهاباد به اروميه آن را توقيف كنند.
وي اظهار كرد: اين ميزان مواد مواد مخدر از نوع شيشه به طور ماهرانه در داخل زاپاس خودرو جاسازي شده بود.
به گفته سرهنگ صمدپور متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
وي اضافه كرد: پليس در اراده خود براي مقابله با تهيه و توزيع كنندگان مواد مخدر مصمم بوده و در اين رابطه مردم مهمترين عامل موفقيت پليس است.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/3072
** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي