زنجان - ايرنا - فرماندار ابهر گفت: برگزاري برنامه هاي دهه فجر در شهرستان ابهر به دور از رفع تكليفي بايد منجر به ايجاد شور و نشاط در جامعه شود.

به گزارش ايرنا، علي حيدري روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگي برنامه هاي دهه فجر در ابهر با تسليت حادثه تلخ نفتكش سانچي با بيان اينكه همه ما مديون خون شهداي انقلاب، دفاع مقدس هستيم، افزود: برگزاري برنامه هاي دهه فجر بايد به گونه اي باشد كه اميد را به جامعه القا كند و مسئولان نيز عملكردها و برنامه هاي خود را به اطلاع مردم برسانند.
وي اظهار كرد: خوشبختانه دولت در تمام حوزه ها عملكرد خوبي در شهرستان داشته است ولي از نظر اطلاع رساني دستاوردهاي دولت آن گونه كه شايسته است به اطلاع مردم نرسيده از اين رو مسئولان به اين امر توجه كنند و در بيان موفقيت‌هاي حوزه خود به مردم دچار لكنت نشوند.
فرماندار ابهر يادآور شد: در ماه هاي اخير سرمايه گذاري 21 ميليون يورويي بخش خصوصي در ابهر انجام گرفته است و از بسياري از چنين عملكردهايي در شهرستان گزارشي ارائه نشده چون ديدگاه ما به اين اقدامات انجام وظيفه بوده است.
وي با اشاره به نقش مطبوعات، تصريح كرد: مطبوعات به عنوان ركن چهارم دموكراسي در دنيا مطرح هستند و مطبوعات شهرستان در بيان اخبار و سخنان افراد به امانت‌ داري توجه و جمله ها را سرجاي خود نقل قول و عملكرد مسئولان را نيز منتشر و درعين حال نقدشان را نيز در جاي خود عنوان كنند.
وي با اشاره به اهميت نقادي در جامعه، خاطرنشان كرد: اين نقدهاي سازنده و منصفانه موجب رشد جامعه مي شود ولي برخي انتقادات غرض ورزانه موجب سوء استفاده دشمنان خارجي مي شود.
حيدري ابراز كرد: در برگزاري برنامه هاي دهه فجر كميته هاي 20 گانه شهرستان بايد خروجي مناسب داشته باشد و با توجه به همزماني دهه فجر امسال با ايام فاطميه به حفظ حرمت اين ايام توجه شود.
به گزارش ايرنا در اين جلسه پس از معرفي كميته ها و دستورالعمل هاي برنامه هاي دهه فجر توسط مسئولان ستاد برگزاري هريك از دستگاه ها برنامه هاي خود را به مناسبت دهه فجر در ابهر اعلام كردند..
7324/6085
خبرنگار: اكرم بيات ** انتشار: رويا رفيعي