كرمانشاه- ايرنا- امام جمعه كنگاور گفت: شهدا جان خود را در راه خدا و انقلاب هديه كردند و اگر ما از آرمان‏هاي شهدا فاصله بگيريم به بيراهه گمراهي خواهيم رفت.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي محمد لروند شامگاه پنجشنبه در يادواره شهيدان نوروز و محمدباقر عبدالملكي كه در مسجد فاطميه (س) كنگاور برگزار شد، اظهار داشت: شهيدان با درس گرفتن از معمار كبير انقلاب براي اداي تكليف راهي جبهه‌هاي حق عليه باطل شدند.
امام جمعه كنگاور بيان كرد: اقتدار و سربلندي امروز ايران مرهون ايثار و از خودگذشتگي شهداي بزرگوار است و همه بايد در مسير شهدا حركت كنند، تا در دنيا و آخرت سعادتمند شوند.
حجت الاسلام لروند با تأكيد بر اينكه تمام مشكلات جامعه و جهان اسلام به خاطر دوري از سيره و سبك زندگي پيامبر اكرم و ائمه اطهار (ع)، لزوم بازگشت به سيره نبوي را مورد تأكيد قرار داد و افزود: بازگشت به سيره اهل بيت (ع)، بازگشت به عزت و سعادت است و همه بدي ها، ذلت‌ها و شقاوت‌ها ناشي از دور شدن از آن سرچشمه‌ي زلال است.
وي ادامه داد: تنها نسخه درمان دردها و مشكلات امروز مسلمانان، بازخواني سيره واقعي پيامبر(ص) و اهل بيت (ع) است.
لروند در ادامه با بيان اينكه بعضي ها نه از روي بي سوادي بلكه با غرض ورزي به دنبال تخريب اسلام و اهل بيت (ع) هستند، اظهار داشت: مومن واقعي تبري و تولي را سرلوحه كار خود قرار مي دهد و بايد از ابوجهل هاي امروز كه سردمداران استكبار هستند دوري جست.
شهرستان 76 هزار نفري كنگاور در 94 كيلومتري شرق كرمانشاه در طول دوران 8 سال دفاع مقدس 420 شهيد گلگون كفن و والامقام را تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
8066/7447 خبرنگار:مجيد رحمتي ** انتشار دهنده:علي مولوي