بجنورد- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بر مدیریت فضای مجازی بویژه تلگرام در جامعه تاكید كرد و گفت: زندگی برخی ها با آن گره خورده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری یكشنبه در دومین نشست ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر استان اظهاركرد: اكنون 40 میلیون كاربر عضو فضای مجازی هستند،اما باید این فضا را به فضایی امن تبدیل كنیم.

*مسئولان امیدآفرینی را تقویت كنند
وی در ادامه از مسئولان و رسانه ها درخواست كرد كه در جامعه امیدآفرینی را تقویت كرده و دستاوردهای نظام و انقلاب را در دهه مبارك فجر تبیین كنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در جامعه امروزی ترویج ناامیدی بسیار است به گونه ای كه همه باور دارند كه ما پر از مشكلات هستیم در حالیكه موفقیت ها و پیشرفت های ما بیشتر از مشكلات است.
وی با بیان اینكه عده زیادی از هموطنان ما برای حفظ و تداوم انقلاب جانشان را فدا كردند اظهاركرد: امروز هر كسی در جایگاه و موقعیت خود باید برای تداوم بخشیدن به این راه تلاش كند و مسیر شهدا و یاد این ایام را زنده نگه دارد.
مدیركل صدا و سیمای خراسان شمالی هم گفت: باید دستاوردهای انقلاب را به درستی در میان مردم تبیین كنیم كه این نهاد می تواند از طریق پخش برنامه های رادیو و تلویزیون در انتقال این دستاوردها موثر باشد.
حمید قربانی جم با بیان اینكه از شب گذشته برنامه آغاز 40 سالگی انقلاب در سیمای استان كلید خورده است ادامه داد: برنامه 'كاروان انقلاب ' نیز از چهارم بهمن ماه جاری هر شب از ساعت 19 از شبكه استانی پخش می شود.
مدیركل صدا و سیمای خراسان شمالی اضافه كرد: این برنامه در دبیرستان های 22 شهر خراسان شمالی ضبط می شود تا نسل جوان بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.
اخبار خراسان شمالی را در كانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی 🆔 @IRNABOJNURD پیگیری كنید.
ع/ 6042 انتشار: سیدحسین قدسی