تهران-ايرنا- «اكبر يوسفي» سرپرست تيم فوتبال نفت تهران، معتقد است: شكست تيم گسترش فولاد تبريز براي اين تيم دور از دسترس نيست و مي توانيم اين تيم را در تبريز از پيش رو برداريم.

يوسفي با بيان اينكه تمرينات اين تيم پس از برد قاطع مقابل تيم مشكي پوشان با انگيزه بالا درحال برگزاري است، به ايرنا گفت: پس از برد مقابل تيم تراكتور، به پيروزي درديدار مقابل مشكي پوشان نياز مبرم داشتيم.
وي افزود: البته درست است در آن ديدار گل اول را تيم ما دريافت كرد، اما در ادامه توپ و ميدان در اختيار تيم نفت بود و توانستيم ضمن جبران گل خورده اين ديدار را با نتيجه مطلوبي به پايان رسانديم.
سرپرست تيم فوتبال نفت تهران ادامه داد: بر اساس تصميم كادر فني براي ديدار با گسترش فولاد نيز ادامه تمرينات تا روز چهارشنبه ها فقط صبح ها برگزار مي شود و بعد از ظهر چهارشنبه به منظور حضور در تبريز و ديدار با گسترش فولاد به اين شهر سفر خواهيم كرد.
وي درپاسخ به اين سئوال كه تيم نفت درشرايط فعلي مي تواند تيم گسترش فولاد كه در ديدار مقابل پرسپوليس عملكرد مطلوبي داشت و درورزشگاه آزادي اين تيم را متوقف كرد را شكست دهد،عنوان كرد: شكست اين تيم درتبريز كاري سخت اما شدني است و ما به منظور برد اين تيم راهي تبريز شده و حداكثر امتياز را از اين ديدار مي خواهيم.
يوسفي تاكيد كرد: البته به طور حتم حواشي ديدار تيم هاي پرسپوليس و گسترش فولاد بر عملكرد اين تيم درديدار آينده تاثير خواهد گذاشت و اين به سود تيم ما خواهد بود و از اين شرايط به نحو مطلوب استفاده كرده و به دنبال شكست اين تيم در خانه اش هستيم.
سرپرست تيم فوتبال نفت تهران در ادامه با بيان اينكه هدف اصلي ما كسب رتبه تك رقمي در جدول رده بندي رقابت هاي ليگ برتر است، عنوان كرد: تمامي عوامل باشگاه دست به دست هم داده و بنا داريم با تلاش كادرفني و بازيكنان به اين مهم دست پيدا كرده و با كسب رتبه تك رقمي فصل هفدهم را به پايان برسانيم.
وي افزود: خوشبختانه در شرايط فعلي آرامش نسبي به باشگاه بازگشته است و به آينده تيم اميدواريم.
وي در مورد مطالبات بازيكنان نيز تصريح كرد: مطالبات درحال پرداخت است و بازيكنان حتي پيش از ديدار مقابل مشكي پوشان، تساوي مقابل پرسپوليس و برد برابر تراكتورسازي دريافتي داشتند.
تيم نفت تهران پنجشنبه هفته جاري با تيم گسترش فولاد در تبريز ديدار مي كند، اين تيم در آخرين بازي خود تيم مشكي پوشان را با نتيجه 4بر يك شكست داد.
يوسفي در مورد محرومان و مصدومان اين تيم برابر گسترش فولاد تبريز، اظهار داشت: خوشبختانه محروم نداريم، اما بنا به اظهارات پزشك تيم، «سيد حسين حسيني» به ديدار مقابل گسترش فولاد نخواهد رسيد.
ورزشي.**9144**1368
خبرنگار:سعيد قهرماني** انتشار: خيراله شفيعي