زنجان - ايرنا - دومين نمايشگاه كودك ونوجوان، اسباب بازي، سرگرمي و نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال در زنجان شامگاه دوشنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي كاسپين زنجان گشايش يافت.

محمد فاطمي سرپرست نمايشگاه بين‌المللي كاسپين استان زنجان در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: نمايشگاه كودك ونوجوان زنجان با حضور 50 شركت و واحد توليدي و بازرگاني ارائه دهنده كالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه كودكان و نوجوانان را گردهم مي آورد تا نوين ترين دستاوردهاي خود را عرضه كنند.
وي اظهار كرد: اين نمايشگاه با هدف ايجاد محيطي مفرح و جذاب براي خانواده ها در زمينه ارائه لوازم مصرفي كودك و نوجوان، معرفي تجهيزات، لوازم شهربازي و پارك ها، فراهم كردن فرصتي مناسب براي معرفي آخرين دستاوردها و محصولات بازي و سرگرمي بري سنين 3 تا 18 سال، ارائه آخرين تجهيزات و اقلام مربوط به دكوراسيون و لوازم اتاق كودك و نوجوان، حضور ناشران و ارائه دهندگان محصولات فرهنگي، آموزشي و كمك آموزشي در حوزه كودك و نوجوان برگزار شده است.
فاطمي افزود: در اين نمايشگاه توليدكنندگان و عرضه كنندگان در زمينه انواع اسباب و وسايل بازي‌هاي فكري، نرم افزارهاي آموزشي و تفريحي، بازي‌هاي رايانه‌اي، محصولات سيسموني، سرويس خواب نوزاد، انتشارات كودك و نوجوان، كتب آموزشي و لوازم التحرير، محصولات و خدمات بهداشتي مادر و نوزاد ونوجوان كالا وخدمات خود را درمعرض ديد بازديد كنندگان قرار داده اند.
سرپرست نمايشگاه بين‌المللي كاسپين استان زنجان خاطر نشان كرد: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده ،آماده سازي نمايشگاه،تبليغات انجام شده در سراسر شهر و وقع بارش برف وبرودت هوا ومسدود شدن راههاي ارتباطي يك روز هم به زمان نمايشگاه اضافه شده شده است.
به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه از تاريخ 9 لغايت 14 بهمن سال جاري به مدت پنج روز درفضاي عمومي4200 مترمربع و 1600 مترمربع فضاي غرفه سازي شده،و زمان بازديد از اين نمايشگاه براي عموم مردم ، علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ي كودك همه روزه به مدت 5روز ، از ساعت 15 تا 21 شب مي باشد.
به گزارش ايرنا، نمايشگاه هاي بين المللي كاسپين با در نظر گرفتن فضاي عمومي كشور بويژه فراهم شدن زمينه هاي حضور فعال بخش خصوصي به عنوان تنها نمايشگاه 100درصد خصوصي ايران در تشكيل و برگزاري نمايشگاه ها، در سال 1383 با هدف ارتقاي صنعت نمايشگاهي ايران تاسيس و با توجه به موقعيت مناسب جغرافيائي ، راه هاي ارتباطي زميني ، هوايي و ريلي و نزديكي به مركز كشور در زمينه ايجاد مراكز نمايشگاهي در استان زنجان احداث شد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامي *** اسماعيل جهانبخش