' علی رستمی' روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وقتی این مساله مطرح شد ما به سرعت در بین رانندگان تاكسی حاضر و موضوع را پیگیری كردیم، اما به سند موثقی دست پیدا نكردیم. بنابر این اعلام می كنم هر كسی خارج از عرف به رانندگان تاكسی فرودگاه پولی پرداخت كرده به ما منتقل كند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
معاون امور فرودگاهی شركت شهر فرودگاهی امام اظهار داشت: ناظرهای ما به صورت شبانه روزی در فرودگاه حضور دارند و چنانچه هزینه خدمتی خارج از عرف از مردم دریافت شده باشد در اسرع وقت به آن رسیدگی می كنند و اگر كسی سواستفاده و گرانفروشی كند ما به فعالیت این افراد در فرودگاه پایان می دهیم.
عضو هیات مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی ( ره ) افزود: با آغاز بارش برف سنیگن اولویت نخست ما در فرودگاه آماده كردن باند و سطوح پروازی بود كه فرآیند آن به خوبی انجام شد اما به علت كاهش دید افقی در فرودگاه پروازها با مشكلات زیادی مواجه شد و بسیاری از پروازهای ما لغو گردید.
رستمی اظهار داشت: با حضور بیشتر مسافران در دو روز گذشته در سالن فرودگاه با حضور مدیران شركت هایی هوایی نشستی برگزار شد و با انجام 18 پرواز فوق العاده توانستیم مسافران را راهی مقاصدشان كنیم.
معاون امور فرودگاهی شركت شهر فرودگاهی امام (ره) یادآور شد: تنها لغو پروازها مشكلی را حل نمی كند بلكه شركت های هوایی باید با رفع مشكلات، تكلیف مسافران خود را مشخص كنند.
وی تاكید كرد: با این حال ما به شركت هایی كه در انجام وظیفه خود قصور داشتند تذكر دادیم تا از این پس آخرین وضعیت اطلاعات پروازهای خود را به مسافران منتقل كنند، تا چنانچه پروازی تاخیر داشت، مسافران آن نیز با تاخیر در فرودگاه حاضر شوند.
عضو هیات مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این كه هم اكنون پروازهای فرودگاه امام طبق روال عادی در جریان است، گفت: مسئولان فرودگاه به صورت شبانه روزی در سالن ترانزیت حضور دارند تا اگر مشكلی برای مسافران به وجود آمد در اسرع وقت حل و فصل شود.
به گزارش ایرنا، بارش سنگین برف كه از شامگاه هفتم بهمن ماه در تهران آغاز شد، انجام پروازها در فرودگاه های مهرآباد و بین المللی امام خمینی (ره) را مختل كرد و پس از توقف موقت پروازها، فعالیت فرودگاه مهرآباد و امام از ساعت 11 روز نهم بهمن ماه آغاز شد، اما لغو بخش قابل توجهی از پروازها در این دو فرودگاه پرتردد كشور باعث سرگردانی مسافران و مردم شد.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**1108** خبرنگار: ایرج منصوری**انتشاردهنده: فرهاد راستی
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
تهران - ایرنا - معاون امور فرودگاهی شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: خبر دریافت كرایه یك میلیون تومانی از مسافران توسط رانندگان تاكسی این فرودگاه كذب محض است و تایید نمی شود.