شهركرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد با بیان اینكه تمام تلاش دشمن بر این است تا از انقلاب اسلامی چهره ای سیاه و مخدوش عرضه كند، گفت: روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه دشمن را خنثی می كند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نكونام روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، افزود: دشمن با توسل به توطئه های مختلف در صدد آسیب رساندن به نظام اسلامی است و از ابتدای پیروزی انقلاب تاكنون فتنه های مختلفی را برای رسیدن به هدف خود به كار گرفته است.
وی ادامه داد: برای مقابله با این فتنه گری ها ضروری است تا همواره دستاوردها و موفقیت های نظام برای مردم و به ویژه نسل جوان كه در دوران طاغوت حضور نداشتند تبیین شود.
نكونام، روشنگری را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: انقلاب اسلامی یك حركت نورانی است كه به مردم ایران نور بخشید و باید به شكرانه این نعمت تا می توان از نظام خود حفظ و حراست كرد.
امام جمعه شهركرد تصریح كرد: با نگاهی گذرا به وضع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی كشور در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می توان به حقیقت نورانی و دستاوردهای انقلاب یقین پیدا كرد.
نكونام ادامه داد: فساد مالی و اخلاقی در دربار و خاندان پهلوی كشور را به بیراهه كشانده بود و منافع كشور تنها در منافع این خاندان طاغوت خلاصه می شد.
وی با بیان اینكه امروز جهان به پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران معترف است، اظهار كرد: با این وجود اعتقاد ما بر این است كه با شرایط ایده آل فاصله داریم و باید با دوری از بازی های گروهی و سیاسی سرعت پیشرفت خود را شتاب بخشیم.
خبرنگار:خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
6021