شهركرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: خوب جلوه دادن حكومت طاغوت از فتنه های دشمن است، از همین رو باید زوایای پنهان این رژیم برای مردم به ویژه نسل جوان بخوبی تبیین شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نكونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد افزود: دشمن می خواهد چهره رژیم منحوس پهلوی را خوب جلوه دهد و از این طریق مردم را به داشتن چنین نظامی ترغیب كند كه با آگاهی رسانی و تبیین گری باید این فتنه دشمن خنثی شود.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تصریح كرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم ایران داشت و به شكرانه این نعمت باید تا می توان این دستاوردها را تبیین و اطلاع رسانی كرد.
نكونام، قیام مردم به رهبری امام خمینی(ره) را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقتی ملت اراده كرد و خواست تا سرنوشت خود را تغییر دهد، خدا هم به یاری مردم آمد و در نهایت با تدبیر امام راحل این قیام به نتیجه رسید.
امام جمعه شهركرد با اشاره به شرایط كشور در دوران رژیم پهلوی اظهار كرد: فساد مالی و اخلاقی دربار و ظلم و ستمی كه به مردم روا داشته می شد، كشور را به سراشیبی انحطاط و نابودی كشانده بود.
نكونام به كتاب 2 جلدی ظهور و سقوط سلطنت برگرفته از خاطرات «فردوست» اشاره كرد و افزود: در این كتاب به فساد و شرایط خفان آور رژیم شاه بخوبی اشاره شده است.
وی با بیان اینكه مردم ایران مردمی بیدار، آگاه و با عظمتی هستند، خاطرنشان كرد: این مردم قدر انقلاب اسلامی را می دانند.
نكونام در ادامه به 14 بهمن روز فناوری فضایی اشاره كرد و گفت: به بركت انقلاب اسلامی امروز ایران در جایگاه نهم فناوری فضایی در جهان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین 19 بهمن سالروز بیعت همافران با امام خمینی(ره) و 20 بهمن سالروز بیعت بختیاری های بصیر با امام راحل را گرامی داشت.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021