سنندج - ايرنا - همزمان با هشتمين روز از دهه مبارك فجر، پارك خروجي شهر موچش روز پنجشنبه با حضور سرپرست فرمانداري كامياران و تعدادي از مسئولان محلي در زميني به مساحت هفت هزار مترمربع به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي فرمانداري كامياران، شهردار موچش در حاشيه بهره برداري از اين پارك اظهار كرد: اين پروژه سه هكتار وسعت دارد كه بر اساس برنامه در سه فاز اجرايي خواهد شد و امروز فاز اول آن با اعتباري بيش از هشت ميليارد ريال افتتاح شد.
هوشنگ ساعد موچشي نحوه اجراي فاز اول اين پروژه را به صورت پيماني و اماني اعلام و ابراز اميدواري كرد با حمايت و همراهي مسئولان و اختصاص اعتبار مورد نياز، فاز 2 و سه پروژه نيز اجرايي شود.
وي افزود: براي ايجاد رفاه و آسايش شهروندان و ايجاد مكان هاي مناسب تفريحي و گردشگري فعاليت هاي عمراني مناسبي در اين شهر انجام شده كه احداث اين پارك نيز در همين راستا است.
شهردار موچش آسفالت و ساماندهي خروجي موچش به سمت دهگلان، ساماندهي فاضلاب بافت قديم با كمك و زحمات آبفاي شهري به طول 600 متر، اجرا و نصب وسايل پارك كودك در بافت قديم، اخذ قرارداد برق كشي به طول 1400 متر كمك به رنگ آميزي و شاداب سازي مدارس سطح شهر موچش وكمك به برنامه هاي فرهنگي و ورزشي را از جمله فعاليت هاي انجام شده شهرداري موچش در سال جاري اعلام كرد.
دريافت و تنظيم: افسانه گلباغي**انتشار: سليماني
7348/9102