بوشهر- ایرنا- مدیركل مدیریت عملكرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهرگفت: میز خدمت دستگاه های اجرایی این استان تا پایان خردادماه سال آینده الكترونیكی می شوند.

به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز چهارشنبه درحاشیه نشست هم اندیشی با رئیس مركز مدیریت عملكرد و امور بازرسی وزارت كشور درجمع خبرنگاران افزود: میز خدمت اكنون در عمده دستگاه های اجرایی استان بوشهر راه اندازی شده و در اسفندماه نیز این میزها مورد بازرسی قرار می گیرند.
وی بیان كرد: میز خدمت در واقع جایگزین میز ارتباطات مردمی است كه با هدف تسریع روند پاسخگویی شفاف و صریح به مردم صورت می گیرد.
قلی پور افزود: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یكی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
مدیركل مدیریت عملكرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: یكی از همكاران مجرب و مسلط به ارتباطات مردمی مسئولیت میزخدمت را برعهده دارد.
وی با اشاره به نقش مهم سامانه ارتباطات مردمی دولت با عنوان سامانه تلفنی 111 سامد(سامانه اطلاع رسانی مردم و دولت) عنوان كرد: با تحقق اهداف یاد شده، تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقات‌های مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز خدمت در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملكرد و رسیدگی شكایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت می‌ گیرد.
قلی پور افزود: پیش بینی استقرار سامانه سامد در میز خدمت الكترونیكی دستگاه ها صورت گرفته كه با تحقق این روند پاسخگویی مدیران به مردم شتاب می گیرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد