به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز چهارشنبه درحاشیه نشست هم اندیشی با رئیس مركز مدیریت عملكرد و امور بازرسی وزارت كشور درجمع خبرنگاران افزود: میز خدمت اكنون در عمده دستگاه های اجرایی استان بوشهر راه اندازی شده و در اسفندماه نیز این میزها مورد بازرسی قرار می گیرند.
وی بیان كرد: میز خدمت در واقع جایگزین میز ارتباطات مردمی است كه با هدف تسریع روند پاسخگویی شفاف و صریح به مردم صورت می گیرد.
قلی پور افزود: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یكی از رسالتها و ماموریتهای مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
مدیركل مدیریت عملكرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: یكی از همكاران مجرب و مسلط به ارتباطات مردمی مسئولیت میزخدمت را برعهده دارد.
وی با اشاره به نقش مهم سامانه ارتباطات مردمی دولت با عنوان سامانه تلفنی 111 سامد(سامانه اطلاع رسانی مردم و دولت) عنوان كرد: با تحقق اهداف یاد شده، تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقاتهای مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز خدمت در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملكرد و رسیدگی شكایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت می گیرد.
قلی پور افزود: پیش بینی استقرار سامانه سامد در میز خدمت الكترونیكی دستگاه ها صورت گرفته كه با تحقق این روند پاسخگویی مدیران به مردم شتاب می گیرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
بوشهر- ایرنا- مدیركل مدیریت عملكرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهرگفت: میز خدمت دستگاه های اجرایی این استان تا پایان خردادماه سال آینده الكترونیكی می شوند.