تبريز - ايرنا - امام جمعه موقت بستان آباد گفت: پاسداري و حفاظت از ارزش هاي نظام مقدس جمهورس اسلامي وظيفه ديني و اسلامي ماست.

به گزارش ايرنا، حجت اسلام احمد تقي زاده در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بستان آباد با اشاره به توطئه هاي رنگين دشمنان عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي افزود: براي به بار نشستن انقلاب اسلامي خون هاي زيادي ريخته شده و حفاظت و پاسداري از آن وظيفه ملي و ديني ما است.
وي با بيان اينكه هنوز دشمني هاي استكبار عليه كشور ما تمام نشده و هر روز ابعاد جديدي به خود مي گيرد، اظهار كرد: در سايه وحدت و همدلي مردم و مسئولان و حركت در مسير ولايت امروز دشمنان نتوانسته اند به اهداف پليد خود دست يابند.
امام جمعه موقت بستان آباد با اشاره به حوادث اخير در تهران و شهادت تعدادي از نيروهاي انتظامي و بسيج از دستگاه قضايي خواستار برخورد جدي با عاملان شهادت اين نيروها شد.
حجت الاسلام تقي زاده با اشاره به سالروز شهادت آيت الله محلاتي و جمعي از نمايندگان مجلس و مسئولان در حادثه حمله هواپيماهاي جنگنده صدام به هواپيماي مسافربري در اول اسفند سال 64، افزود: تاريخ نشان داده دشمنان براي ترور و كشتار بوسيله عوامل و ايادي خود هيچ وقت كوتاهي نكرده اند.
وي گفت: پيشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي براي دشمنان سخت و گران بوده و آنان هيچ وقت نخواسته اند اقتدار كشور ما را قبول كنند.
حجت الاسلام تقي زاده با اشاره به ايجاد حوزه علميه خواهران در اين شهرستان افزود: حوزه علميه خواهران اين شهرستان از بين واجدين شرايط تا 15 اسفند سال جاري طلبه خواهر پذيرش مي كند.
7239/8023/518