تهران ـ ایرنا ـ رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: هنجارشكنان آخرین چهارشنبه سال(چهارشنبه سوری) بازداشت و تا پایان تعطیلات نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا تصریح كرد: همچنین خودروهای افراد هنجارشكن چهارشنبه آخر سال نیز توسط نیروهای پلیس توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پاركینگ متوقف می شود.
وی اظهار كرد: پلیس بر اساس هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، برخوردی قاطع، جدی و بدون تعارف با افرادی كه نظم، امنیت و آرامش شهر و شهروندان را در چهارشنبه سوری خدشه‌دار كنند، خواهد داشت.
سردار رحیمی با بیان اینكه هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس هستند، افزود: علاوه بر دستگیری این اخلال‌گران، خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات در پاركینگ خواهند ماند.
رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از كشف ١٧ تن( ٧٣ میلیون عدد) انواع مواد محترقه خطرآفرین به ارزش ٤ میلیارد تومان طی یك ماه گذشته در پایتخت خبر داد.
وی همچنین از كشف و انهدام ٣ باند و دستگیری ٧٤ نفر در همین رابطه خبر داد و افزود: این افراد اقدام به تهیه، انتقال، انبار و توزیع مواد محترقه می كردند.
سردار رحیمی با بیان اینكه این كشفیات حاصل تلاش یكماهه پلیس آگاهی، پیشگیری و امنیت و اطلاعات است گفت: ٨ تن از مواد محترقه كشف شده اكریل و سرنج است كه بسیار پرخطر و حتی كشنده است.
وی گفت: پلیس تهران بزرگ در این ارتباط ١١ انبار بزرگ موادمحترقه را شناسایی و ضمن توقیف مواد محترقه موجود، این انبارها را پلمب و ١٤ دستگاه خودرو متخلفان را نیز توقیف كرده است.
تهرام 6139**1625