مسعود شریعتی شنبه شب در جمع رئیسان روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق عملكرد هیات ها بسیار تعیین كننده و موجب فرهنگ سازی ورزشی در جامعه خواهد بود.
وی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی ها باید اخبار هیات های خود را به صورت دقیق و در اسرع وقت از طریق رسانه های مختلف گروهی به اطلاع مردم و جامعه هدف برسانند .
این مسوول تصریح كرد: برای جذب حامیان مالی و كمك به تیم ها ، باشگاه ها و هیات های ورزشی در گروی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی هاست كه باید در این عرصه بیش از گذشته فعالیت كرد.
شریعتی افزود: تهیه محتوا و گزارش های خبری برای در جریان قرار دادن مردم و خانواده ها از فعالیت هیات های ورزشی استان جزو اولویت كار روابط عمومی هیات های ورزشی یزد باشد.
مدیركل ورزش و جوانان یزد تصریح كرد: فعالیت های خوبی كه به رغم برخی محدویت های مالی در ورزش استان انجام می شود، خیلی زیاد هم است ولی در وضعیت كنونی به خوبی منعكس نمی شود.
شریعتی تصریح كرد: اگر اخبار ورزشی استان توسط روابط عمومی ها بنحو شایسته تهیه شود قطعا رسانه های مختلف گروهی برای انعكاس آنها همكاری لازم خواهند داشت.
در این نشست از مسوولان روابط عمومی هیات های شمشیربازی ، همگانی ، تكواندو ، جانبازان و معلولین ، فوتبال ، شنا و سواركاری به عنوان روابط عمومی های برتر ورزشی سال 1396 قدردانی شد.
استان یزد 46 هیات ورزشی و افزون بر 65 هزار ورزشكار سازماندهی شده دارد.
7536/ 2047/
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
یزد - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.