تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

نوشهر - ايرنا - سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي چالوس از ترافيك سنگين در مسير جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل كندوان تا مرزن آباد خبر داد.

مهدي صفايي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : در حال حاضر شاهد ترافيك سنگين حد فاصل تونل كندوان به مرزن آباد در مسير خط جنوب به شمال كندوان هستيم.
وي تصريح كرد: اين وضعيت در مسير برگشت جاده چالوس در مناطق هزارچم، سياه بيشه، پل زنگوله و مكارود شديدتر است.
سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي چالوس با اشاره به تارفيك سنگين در اين مسير، از رانندگان خواست علاوه بر رعايت قوانين و داشتن صبوري و حوصله در رانندگي با سرعت مطمئن و رعايت فاصله طولي از خودروي جلو حركت كنند.
كرمعلي اسدي، مسئول ايستگاه هواشناسي سياه بيشه نيز وضعيت هواي اين منطقه را ابري اعلام كرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت اين منطقه 17 درجه سانتي گراد است.
براساس اعلام پليس راهور تردد در محور كندوان از ساعت 15 از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع و اين محور از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از كرج به چالوس يكطرفه خواهد شد.
حدود 80 كيلومتر از مسير 160 كيلومتري جاده كوهستاني چالوس - كرج(كندوان) جزء حوزه استحفاظي مازندران و بقيه نيز مربوط به استان البرز ست كه بيش از 15 تونل كوچك و بزرگ و تعدادي پل در طول مسير دارد.
براساس آمار در ايام نوروز، روزانه بيش از 45 هزار خودرو در جاده كندوان آمد و شد دارد.
1295/1654