تهران - ایرنا - رئیس مركز حوادث و فوریت‌های پزشكی شهرستان دماوند از فعالیت هشت پایگاه اورژانس و یك ایستگاه سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در محور هراز خبر داد.

عبدالرحمن رزمگه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: در راستای اجرای طرح خدمات سفر شهرستان دماوند كه از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود، تمامی 54 نیروی عملیاتی اورژانس شهرستان آماده خدمت رسانی به مسافران و شهروندان هستند.
وی با بیان اینكه هشت پایگاه اورژانس و یك ایستگاه سلامت به همراه هشت آمبولانس آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است، گفت: علاوه بر تأمین آمبولانس در تمام شهرهای شهرستان دماوند، 2 آمبولانس به عنوان پشتیبان نیز در زمان شرایط اضطراری استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تاكنون 35 تصادف در محورهای مواصلاتی و داخلی شهرهای شهرستان به این مركز گزارش شده كه خوشبختانه فوتی نداشته است.
رزمگه همچنین به آماده باش كامل 2 بیمارستان سوم شعبان و حضرت فاطمه (س) و مراكز درمانی مناطق شهری و روستایی اشاره كرد و گفت: با توجه به میزان مراجعات تمامی مراكز درمانی به صورت عمومی در زمینه های مختلف به مسافران و شهروندان خدمات ارائه می دهد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 كیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزكوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است كه این شهر از2 بخش مركزی و رودهن تشكیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/6003