تهران - ايرنا - نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با گراميداشت يوم‌الله 12 فروردين‌ ماه در پيامي تأكيد كرد: روز جمهوري اسلامي ايران الگوي مردم سالاري ديني و نظام مبتني بر ولايت فقيه، مدل كارآمد اداره جامعه و تأمين سعادت بشريت است.

به گزارش ايرنا به نقل از اعلام روز شنبه پايگاه خبري پليس، در متن پيام نيروي انتظامي جمهوري اسلامي آمده است: ملت ايران در يوم‌الله 12 فروردين ماه سال 1358محصول مبارزات انقلابي خود عليه نظام پليد پهلوي، يعني تحقق شعار راهبردي و تاريخي 'استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي' را در معرض جهانيان قرار داد و در لبيك به نداي رهبر راستين و انقلابي خود، بر عزم و اراده پولادين در پيگيري آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) و شهيدان گرانقدر نهضت اسلامي تأكيد كرد.
اين پيام افزود: 12 فروردين ماه، جلوه‌اي از پيروزي مستضعفان بر مستكبرين، روز تثبيت انقلاب اسلامي، زمينه‌ساز تحقق حكومت عدالت محور جهاني و ظهور جمهوري اسلامي ايران در سپهر سياست بين‌الملل، گفتماني نوين، غني و اميدبخش براي محرومان و مستضعفان را سبب شد.
نيروي انتظامي در اين پيام خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي ايران، مؤلفه‌هاي استكبارستيزي، عدالت‌خواهي، معنويت ‌جويي و استقلال طلبي را در حيات جوامع آزاديخواه و حق طلب جاري نمود و نويد بخش وعده‌ الهي غلبه حق بر باطل گرديد.
اين پيام تبيين دستاوردهاي انقلاب و جمهوري اسلامي ايران در سطوح ملي و فراملي را از اولويت‌ و ضرورت‌هاي انكارناپذير امروز توصيف و در اين راستا پيشرفت‌هاي شگرف و خيره‌كننده نظام در تمام ابعاد به ويژه حوزه دفاعي و نظامي را مايه مباهات ملت ايران قلمداد و خاطرنشان كرده است كه دستاوردهاي جمهوري اسلامي ايران، امروز به نقطه‌اي رسيده كه جبهه دشمن را دچار وحشت راهبردي كرده است.
در ادامه اين پيام با تعظيم به مقام شامخ شهيدان هميشه جاويد انقلاب اسلامي و تبريك فرا رسيدن يوم‌الله 12 فروردين‌ ماه و سالروز رأي 98.2 درصدي ملت ايران به استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي، تأكيد شده است.
اين پيام افزود:بي‌ترديد توسعه قدرت جمهوري اسلامي ايران، بيداري اسلامي، عمق يافتن مقاومت اسلامي، افت قدرت نظام سلطه كه از واقعيت‌هاي انكارناپذير در جهان امروز به شمار مي‌رود محصول انقلاب اسلامي و مرهون راهبردهاي پيامبرگونه امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، هوشمندي و بصيرت ملت ايران بوده و هست و در آينده نزديك تثبيت قدرت امت اسلامي و ايجاد تمدن نوين اسلامي در هندسه سياسي جهان را محقق خواهد كرد.
در پايان پيام ياد شده تصريح شده است: در شرايطي كه به تدبير مقام معظم رهبري و فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالي) سال 1397؛ سال 'حمايت از كالاي ايراني' نامگذاري شده است، اميد است به فضل الهي و با همت و همدلي آحاد مردم عزيز و مسئولان، بالندگي و سربلندي روز افزون ميهن اسلامي مان را با شكوفايي ظرفيت هاي داخلي و اتكا به توليد ايراني و بومي را شاهد باشيم.لذا از عموم مردم شريف ايران در خواست مي كنيم با خريد كالاي ايراني به تقويت بنيان هاي اقتصادي كشور كمك كنند. در اين راستا نيز نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران براي تحقق فرامين فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالي) ضمن پيش رو بودن در تحقق شعار سال، تمام ظرفيت و قواي خود را براي حمايت از توليدات داخلي به كار خواهد بست.
اجتمام ** 1776