تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

ساری - ایرنا - فرمانده پلیس راه مازندران اعلام كرد: ترافیك در باند شمال به جنوب راه های هراز و كندوان با وجود پرحجم بودن روان است.

علیرضا قدمی روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: از شب گذشته با لغو تردد یك طرفه در هراز و كندوان، ترافیك سنگین در این دو جاده مشاهده نشده است و حركت خودروها به صورت روان اما پرحجم جریان دارد.
وی افزود: اكنون در جاده كندوان محدوده ابتدای پارك فین، محدوده پیچ سرهنگ تا سه راهی در مسیر شمال به جنوب تردد پرحجم است.
فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: در محدوده گزنك تا پلور، وانا و نارنجستان تا سه راهی چلاو در جاده هراز تردد خودروها پرحجم است.
قدمی گفت: راه های ساری به كیاسر و قائمشهر به فیروزكوه هم از بار ترافیكی روان برخوردار است و تردد در آنها به صورت روان جریان دارد.
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز موج بازگشت مسافران از بعد از ظهر امروز، به رانندگان توصیه كرد كه در مواجه با ترافیك صبور بوده و از شانه های خاكی برای كوتاه كردن مسیر استفاده نكنند.
او همپنین از رانندگان خودروها خواست تا در مواجه با نیروهای پلیس راه و یا اورژانس های جاده ای مسیر را برای آنها باز گذارند و برای فرار از ترافیك از حركت پشت آمبولانس ها خودداری كنند.
همچنین بر اساس گزارش هواشناسی، اكنون در راه های ساری به كیاسر، كندوان در محدوده دزدبن تا پل زنگوله، جاده هراز محدوده نارنجستان تا كلرد و جاده فیروزكوه در محدوده سرخ آباد بارش پراكنده بارندگی جریان دارد و هوا نیز مه گرفته است.
پیش بینی می شود در آخرین روز تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران، از عصر امروز در جاده های استان مازندران به خصوص راه های منتهی به پایتخت ترافیك سنگین شود.
پلیس راه و راهداری تاكنون بارها به مسافران نوروزی توصیه كردند زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موكول نكنند.
جاده های مازندران با ثبت بیش از 32 میلیون تردد خودرویی، رتبه سوم پرترددترین مسیرهای كشور را در تعطیلات نوروزی تا پایان روز 11 فروردین به خود اختصاص دادند.
7335/1899