شهركرد- ایرنا- مدیركل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری از تمدید مهلت ثبت نام در چهل و یكمین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم ویژه بزرگسالان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ثبت نام در بخش آوایی مسابقات در رشته های حفظ و قرائت و اذان و دعاخوانی تا 30 فروردین ماه و در بخش معارفی تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.
وی ادامه داد: چهل و یكمین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم ویژه بزرگسالان در سال جاری در 2 رشته آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ 5، 10، 20 و حفظ كل، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان ویژه برادران و در رشته های معارفی شامل تفسیر نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن كریم و حفظ و معارف احادیث در سراسر كشور برگزار می‌شود.
به گفته عزیزی شركت كنندگان مجازند همزمان در یكی از رشته های آوایی انفرادی و معارفی شركت كنند.
مدیركل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: آزمون رشته های معارفی در مرحله شهرستانی به صورت الكترونیكی برگزار می شود.
عزیزی با اشاره به شرایط شركت كنندگان در این دوره از مسابقات اظهار كرد: داشتن تابعیت ایرانی در مسابقات فردی و گروهی، عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، داشتن حداقل سن 18 سال و حداكثر 40 سال از شرایط شركت در این مسابقه است.
وی با اشاره به اینكه این مسابقات در محل سكونت هر شركت كننده در هر شهرستان برگزار می شود، گفت: شركت كنندگان در مسابقات فقط می توانند در یك شهرستان شركت كنند در غیر اینصورت در هر مرحله از مسابقات كه خلاف موضوع اثبات شود، موجب حذف شركت كننده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن به آدرس quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه كنند.
7363/6021