تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

جیرفت – ایرنا – دلال ها عامل برهم زدن تعادل بازار ، ناكامی استكبار جهانی در توطئه علیه كشورمان و نقش سپاه پاسداران در صیانت از دستاوردهای نظام از جمله محورهای سخنان امامان جمعه برخی شهرهای استان كرمان در این هفته است .

*جیرفت :
امام جمعه جیرفت با اشاره به مشكلات قیمت محصولات كشاورزی گفت: دلال ها عامل برهم زدن تعادل بازار و افت قیمت محصولات كشاورزی جنوب كرمان هستند و انتظار می رود مسئولان در این زمینه برخورد قانونی انجام دهند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های نمازجمعه این هفته جیرفت افزود: دلال ها شیره جان كشاورزان را می مكند و این ضعف مدیریت و برنامه ریزی است كه در این زمینه باید نظارت ها بیشتر شوند.
وی بیان كرد: نبود برنامه در حوزه كشاورزی، سبب بروز مشكلات این بخش شده است از این رو نشست های متعددی با سازمان جهاد كشاورزی جنوب كرمان برگزار شد و در این نشست ها سازمان جهاد كشاورزی از عمل نكردن كشاورزان به توصیه های كشاورزی این سازمان گله مند بودند.
وی تصریح كرد: افزایش قیمت بذر، كود، سم و بخش حمل و نقل از دیگر علت های ضرر كشاورزان منطقه جنوب كرمان است كه باید مسئولان این موارد را بررسی و نظارت كنند.
امام جمعه جیرفت ضمن تشكر از كشاورزان و مدیران جهاد كشاورزی جنوب كرمان گفت: نبود راه آهن، صادرات هوایی و صنایع تبدیلی از دیگر مشكلات سخت افزاری منطقه جنوب كرمان برای بخش كشاورزی است.
7450/
*سیرجان :
امام جمعه سیرجان ضمن تبریك اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت امام حسین (ع)گفت : ائمه ما و پیامبرهم با مسلمانان در برابر كفر استقامت به خرج می دادند و امروز جهان اسلام اقتدار خود را در جبهه مقاومت و ایستادگی به دست آورده و آمریكا و رژیم صهیونیستی از این سلاح برنده مسلمانان وحشت دارند.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود : امروزه دشمنان ملت ایران در هر توطئه ای علیه ما ناكام ماندند و باید این را هم بدانند كه هر حركتی علیه منافع نظام اسلامی انجام شود پاسخ می گیرند و به ضررشان تمام می شود.
وی حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به فرودگاه سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مردم مظلوم را محكوم كرد و گفت : سردمداران خودكامه و مستكبر صهیونیست بدانند پاسخ لازم این تاخت و تازهای ظالمانه را دریافت می كنند .
وی حمله آمریكا و فرانسه و انگلیس را به سوریه به خاطر روحیه دادن به تروریست ها و بن سلمان عنوان كرد و گفت : این حمله به ضرر بن سلمان و آمریكا تمام شد و هر حركت خصمانه امروز علیه دولت و ملت سوریه رژیم صهیونیستی و آل سعود را به پرتگاه سقوط نزدیك تر می كند و آمریكا بداند خواسته مردم است كه آینده منطقه را رقم می زند نه ظلم و جنایاتی كه شما با سرمایه ملت عربستان داشته و دارید.
7435
*ریگان :
امام جمعه ریگان گفت: امر به خرید و مصرف كالای داخلی و ایرانی یك معروف اقتصادی است و نهی از خرید و فروش مصرف كالاهای خارجی یك منكر اقتصادی است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در نماز این هفته ریگان با تبریك میلاد امام حسین (ع )و نامگذاری روز پاسدار وتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:نماد مجسم رشادتها و تاریخ مصور انقلاب اسلامی ایران و سپر حوادث كشور امروز سپاه مقتدر پاسداران است .
وی تصریح كرد: این نهاد انقلابی با تاسی از بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین (ع) توانسته است حافظ كشور باشد ودر موقعیت حساس امروزی هركس با روحیه انقلابی حافظ انقلاب باشد پاسدار است اگر چه به لباس فرم به تن نداشته باشد.
امام جمعه ریگان بیان داشت :امام خمینی (ره) فرمودند ای كاش من هم یك پاسدار بودم واگر سپاه نبود كشور هم نبود .
رنجبر ماهانی اظهار داشت : امروز عصبانیت و تهاجم نظام سلطه و متحدانش خصوصا امریكای جنایتكار علیه سپاه پاسداران را می توان در كارنامه سراسر افتخار امیز این نهاد انقلابی جستجو كرد .
وی افزود :در جنگ اقتصادی این سپاه بود كه در عرصه سازندگی توانست در پروژه های كلان عمرانی اقتصادی كشور اهم از فازهای پارس جنوبی واستخراج نفت وگازی كه شركتهای بزرگ نفتی از ان ناتوان بودند و هزاران پروژه از قبیل سد سازی و... از افتخارات سپاه مقتدر است .
خطیب جمعه ریگان بیان داشت: اگر امروز سپاه پاسداران مقتدر وجان بركف نمی بود برچیده شدن طومار گروههای تروریستی وتكفیری از محالات بود وباعث افتخار است كه امید ملت ایران و چشم روشنی ولایت سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی توانسته است تمام معادلات جنگی وبین المللی جبهه ابری را به هم بریزد و این جزو افتخارات نظام ماست .
7442/ 5054
ادامه دارد....