تهران - ایرنا - نمایش «هملت و دن كیشوت» با پایان مهلت اجرا از صحنه تئاتر شهر خداحافظی كرد و اجرای دو نمایش «نحس» در تالار قشقایی و «دیور» در تالار سایه تمدید شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «هملت و دن كیشوت» به كارگردانی تاجبخش فناییان كه از ششم اسفند ماه سال 96 اجرای خود را آغاز كرده بود جمعه شب 31 فروردین ماه به كار خود پایان داد.
با پایان گرفتن اجرای نمایش «هملت و دن كیشوت»، نمایش «مالی سوئینی» به كارگردانی مرتضی میرمنتظمی از یكشنبه نهم اردیبهشت ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. در این اثر نمایشی صابر ابر، الهام كردا و امیر آقایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

** اجرای دو اثر نمایشی تمدید شد
اجرای دو اثر نمایشی «نحس» در تالار قشقایی و «دیور» در تالار سایه به دلیل استقبال تماشاگران تا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه تمدید شد و این آثار همچنان میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.
نمایش «نحس» به كارگردانی تینو صالحی هر روز ساعت 19 با بازی مجید رحمتی، یلدا عباسی، نازنین بابایی، نجلا نظریان، فرزاد برهمن، سامان میرحسینی، بهار زندی، صادق ملكی، اشكان مختاری، احسان بنی سعید، محمد جعفری، علیرضا میرزا محمد آقا، دریا نصراله، آرمیتا قبادی، آیلی شرفی، كوشا ابراهیمی، شقایق شیخی، علی انیسی، هانیه حافظی، ستاره مبینی در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می رود.
نمایش « دیور» به كارگردانی آریان رضایی نیز هر روز ساعت 19:30 در تالار سایه به صحنه می رود. در این نمایش فرید قبادی، الهام شعبانی و محمد هادی عطایی به عنوان بازیگر حضور دارند.
فراهنگ ** 7561 ** 1701