سمنان - ايرنا - نماينده مردم سمنان، مهدي شهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي گفت : راهكار مقابله با دسيسه هاي دشمنان همدلي و همكاري همه مديران و پرهيز از سليقه اي عمل كردن است.

به گزارش ايرنا، احمد همتي روز پنجشنبه در اولين نشست شوراي اداري استان در سالن يادگارامام (ره)استانداري افزود: بايد بدون واهمه و قاطع در مقابل افراد افراطي كه فضاي داخلي و بين المللي را متشنج مي كنند، ايستادگي كرد.
وي اجرا نشدن قوانين را يكي از معضلات كشور برشمرد و اظهارداشت : توجه و اهميت به برپايي عدالت و اجراي قوانين در دستور كار قرار گيرد.
وي در خصوص بحران كم آبي در استان سمنان تاكيد كرد : پيگير حل مشكلات كم آبي در اين استان هستم.
به گفته همتي بودجه ريزي سال 97 ، بر مبناي عدالت و شفاف سازي بوده است.
نماينده مردم سمنان، مهدي شهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري تصريح كرد : مديران ارشد و دستگاه هاي اجرايي سمنان از نيروي هاي بومي متخصص در مسووليت هاي مديريتي براي رفع مشكلات استان استفاده كنند.
وي تصريح كرد : بايد با شناسايي نخبگان و استفاده از نيروهاي بومي با در نظر گرفتن شاخص هاي ارزيابي در دستگاه هاي اجرايي در دستور كار قرار بگيرد و در شرايط يكسان نيروي بومي به كار گماشته شود.
وي بر اسكان خانواده مديران غير بومي در محل خدمت تاكيد و خاطرنشان كرد: حضور خانواده در محل خدمت بر كيفيت فعاليت مي افزايد.
در سال گذشته نرخ بيكاري در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيشتر بود و با تحقق كامل ارايه تسهيلات 9 هزار ميليارد ريالي رونق توليد و اجراي طرح‌هاي اقتصادي در قالب تفاهم‌نامه هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به تعداد 87 طرح با سرمايه گذاري 85 هزار ميليارد ريال در همايش‌هاي سرمايه‌گذاري اين استان، انتظار مي رود اشتغال افزايش و نرخ بيكاري در سمنان كاهش قابل توجهي يابد.
6026/7342