زاهدان - ایرنا - شیفت شب پلی كلینیك امام جعفر صادق(ع) زاهدان با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی كشور، نمایندگان مردم شهرستان های زاهدان و ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران كل سیستان و بلوچستان در این شهر راه اندازی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینك با راه اندازی شیفت شب پلی كلینیك تخصصی امام جعفر صادق (ع) زاهدان ظرفیت پذیرش بیماران به صورت سرپایی به حدود 900 نفر در روز رسید.
دكتر محمد حسین اباذری گفت: این واحد درمانی با دارا بودن بخش های تخصصی مختلف هچون داخلی، زنان، عفونی، قلب، آزمایشگاه و سونوگرافی تاكنون در 2 شیفت روزانه پذیرای حدود 600بیمار بود كه هم اینك 300 بیمار دیگر نیز به این ظرفیت افزوده شد.
وی با اشاره به خدمات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در 2 بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم در حال ارائه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان این سازمان و سایر مراجعان در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان، درمانگاه صاحب الزمان(عج)، پلی كلینیك تخصصی امام جعفرصادق (ع) زاهدان و چهار درمانگاه در شهرستان های خاش، سراوان، ایرانشهر، چابهار، بیمارستان هامون در شهرستان زابل و دفتر رسیدگی به اسناد پزشكی در زاهدان است.
وی ادامه داد: همچنین 2 بیمارستان توسط سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های ایرانشهر و چابهار ساخته شد كه براساس مصوبات هیات دولت به دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان واگذار شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح كرد: براساس مصوبات هیات مدیره سازمان ارائه تمام خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در این 2 بیمارستان همچون سایر بیمارستان های این نهاد به طور 100درصد رایگان انجام می شود.
اباذری با اشاره به چشم انداز سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیریت درمان این سازمان در سیستان و بلوچستان براساس افق برنامه سال 1404 در میان مدیریت ‏های درمان سازمان تامین اجتماعی سراسر كشور بسیار موفق و كارآمد بوده است.
وی خاطرنشان كرد: ماموریت مدیریت درمان سیستان و بلوچستان در راستای چشم انداز ترسیم شده راهبری، نظارت و پشتیبانی از مراكز تابعه خود برای خدمات رسانی به جامعه هدف است.
وی گفت: همچنین ارزش های سازمانی نظیر برنامه محوری، امانت داری، پاكدستی و كرامت انسانی، تعهد حرفه ای و اخلاق گرایی، توانمندی و عدالت محوری و بهبود مستمر در راستای ارزش‏های سازمان تامین اجتماعی تعیین شده است.
7311**3213