تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

گتوند - ایرنا - فرمانده انتظامی گتوند گفت: سارقان حرفه ای كه با تشكیل باند از مشتریان بانك ها در این شهرستان سرقت می كردند دستگیر شدند.

سرهنگ عسكر شهنیان پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام دستگیری 2 مرد 27 و 35 ساله از اعضای این باند افزود:
نفر سوم این باند نیز شناسایی و تحت تعقیب نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: این سارقان حرفه ای با یكدستگاه پژو 405 از مردم به ویژه مشتریان بانك ها زورگیری و سرقت می كردند، كه روز دوشنبه در دام پلیس گرفتار شدند.
سرهنگ شهنیان پورافزود: در پی اطلاع ماموران انتظامی شهرستان گتوند از حضور این 2 سارق با یكدستگاه خودرو سواری پژو 405 در شهرستان،بلافاصله ماموران انتظامی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گتوند با بیان اینكه این 2 سارق پس از شناسایی در یك كار اطلاعاتی و عملیات غافلگیركننده در نزدیكی شهر صالح شهر از توابع این شهرستان دستگیر شدند، اضافه كرد: سارقان پس از اعلام ایست از سوی ماموران انتظامی با سرعت از محل متواری شدند.
سرهنگ شهنیان پورادامه داد: در پی بی توجهی سارقان به فرمان ایست پلیس ،ماموران پس از اعلام و هشدار، با شلیك هوایی و در نهایت شلیك به لاستیك خودروی سارقان آنها را دستگیر كردند.
وی گفت: متهمان در بازجویی پلیس به چند فقره سرقت در شهرهای گتوند ، شوشتر و دزفول اعتراف كردند.
فرمانده انتظامی گتوند افزود: این متهمان در سرقت های خود با تعویض پلاك های یكدستگاه خودرو سواری پژو 405 و نصب پلاك های سرقتی از مراجعان بانك ها و مردم زورگیری و سرقت كرده و از محل جرم متواری می شدند.
سرهنگ شهنیان پور با بیان اینكه پرونده این سارقان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد ادامه داد:این سارقان جو ناامنی در شهرستان گتوند ایجاد كرده بودند،كه دستگیری آنها رضایتمندی مردم را بدنبال داشت.
وی گفت: 6 نفر از مالباختگان از شهرهای گتوند، شوشتر و دزفول نیز این سارقان را شناسایی و متهم بودن آنها را تایید كردند.
فرمانده انتظامی گتوند در پایان خاطر نشان كرد:ماموران انتظامی با اقتدار و آمادگی كامل فرصت كوچكترین تحرك و قانون گریزی را به متهمان سودجو و فرصت طلب نخواهند داد.
7467/6068