یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: امروز ایران بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و انسجام ملی است تا در برابر خدعه دشمنان نظام به بهترین نحو مقابله كند و وظیفه وزارت اطلاعات نیز تقویت وحدت، ایجاد اعتماد و عشق به خدا و خدمت به مردم است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز شنبه در آیین معارفه مدیركل جدید اطلاعات استان یزد كه با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: وزارت اطلاعات باید مانند نخ تسبیح و به عنوان حلقه اتصال تمامی قوا در مسیر حفظ وحدت و انسجام در جامعه گام بردارد.
وی یكی از نیازهای جامعه امروز بویژه پس از اتفاق های اخیر(خروج آمریكا از برجام) در عرصه‌ بین‌المللی را تقویت روحیه توكل به خداوند دانست و افزود: باید این باور كه خدا در صدر امور قرار دارد و در قرآن كریم به بندگانش وعده پیروزی داده است را در دل های مردم و مسئولان به عنوان یك فرهنگ تقویت و نهادینه كرد.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به برگزاری همایش شیخ غلامرضا فقیه خراسانی پنجشنبه هفته گذشته در یزد و برخی خصوصیات بارز این روحانی فاضل اظهار كرد: این عالم بزرگ در كارها و نیز خدمت به مردم اخلاص فراوانی داشت و تمام هم و غمش ، هدایت مردم بود.
ناصری یزدی یادآور شد: امروز هم مردم به خلوص در خدمت و دستگیری از نیازمندان بدون ملاحظه ظاهری نیاز دارند .
وی ادامه داد: این خصلت ها از مهمترین ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی(ه) و نیز رهبر معظم انقلاب است كه عشق و ایمان به خدا و صداقت ایشان به مردم انگیزه دفاع از آرمان‌های انقلاب را می دهد.
امام جمعه یزد با اشاره به لزوم خدمت ‌رسانی مناسب به مردم در ایجاد انگیزه و تداوم علاقه آنها به نظام نیز اظهار كرد: تقویت خدمت به مردم با توكل و اعتماد به خدا در داخل ، مانع توطئه ها و تقویت بیشتر در مقابل سخنان رئیس جمهوری آمریكا خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه تأكید كرد: باید احساس مسئولیت را در بین مدیران و مسئولان تقویت كرد و با استفاده از نیروی انسانی نخبه و توانمند با تشكیل اتاق های فكر برای خدمت عاشقانه و صادقانه به مردم گام برداشت و آن موقع ، مشت‌های خود را محكم بر دهان یاوه‌گویی دشمنان وارد كنیم.
وی با قدردانی از خدمات ارزنده وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: چشمهای تیزبین و باز سربازان گمنام در همه عرصه ها ضامن امنیت است، باید مسئولان را در مسیر پاسخگویی به خواسته های به حق مردم ترغیب كرد تا وحدت و یكپارچگی جامعه بیشتر تقویت شود.
در نشست یادشده از عملكرد مدیركل سابق اطلاعات استان یزد تجلیل و مدیركل جدید معرفی شد.
1968/ 2047/