تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

يزد - ايرنا - تجمع ضد استكباري جمعي از استادان و طلاب حوزه هاي علميه يزد امروز شنبه در مدرسه علميه مصلي اين شهرستان برگزار شد.

در اين تجمع طلاب مدارس علميه با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل خشم و انزجار خود را از پيمان شكني و خروج يك طرفه آمريكا از برجام اعلام كردند.
همچنين عضو شوراي حوزه علميه يزد گفت: دونالد ترامپ با خروج از برجام بي توجهي خود را به مقررات جهاني نشان داد.
حجت الاسلام سيد محمد كاظم مدرسي افزود: خوي استكبار جهاني و آمريكا همگي بر فعاليت هاي ضد بشري استوار است و در راستاي حفظ منافع رژيم غاصب صهيونيستي در منطقه خاورميانه فعاليت دارند.
وي اظهار كرد: همانطوري كه مقام معظم رهبري در فرمايشات خود تاكيد كردند دولت آمريكا و اروپائيان هيچگاه قبال اعتماد نبوده و نيستند.
امام جمعه محمدآباد يزد در ادامه تصريح كرد: ملت ايران در 40 سال گذشته بارها توسط آمريكا و حاميان آن كشور ضربه خوردند و آنها همچنان براي سرنگوني نظام اسلامي فعاليت مي كنند.
مدرسي يادآور شد: راه موفقيت انقلاب اسلامي توجه مردم و مسوولان به توصيه هاي مقام معظم رهبري و داشتن بصيرت و روحيه انقلابي است.
در 2 روز گذشته جمعي از دانشجويان مراكز آموزش عالي و نمازگزاران نماز جمعه شهرهاي استان يزد با برپايي راهپيمايي و تجمع، اعتراض خود را نسبت به سياست هاي عهدشكنانه دولت آمريكا اعلام كردند.
استان يزد با يك ميليون و 138 هزار نفر جمعيت ، 20 حوزه علميه و سه هزار طلبه دارد.
7536/ 2047/